• Lid sinds 8 november 2010

Urbana

Zwolle

de Piri Piri

Rouveen

LT heeft nog geen foto toegevoegd

1. LT's profielfoto
    LT heeft een recensie geschreven voor De Wipkip

Eerste keer dat ik hier was heerlijk gegeten. Spareribs zijn verrukkelijk, vallen letterlijk van het bot. Alleen ik had een kipfilet die erg klein was, was zo op. De keer daarop was ook goed.

Maar de keren daarop waren echt slecht. Ze kijken chagi als je bij onbeperkte spareribs meer wil, daar betaal je veel meer voor, en er kan geen lachje af! Alles lijkt wel kant en klaar. Het bier en de ijsthee zijn niet te drinken. Volgens mijn broer was het duidelijk ijsthee van de Lidl! Wij gaan hier niet meer heen. Bediening is niet om over naar huis te schrijven.

2. LT's profielfoto
    LT heeft een recensie geschreven voor Urbana
    Nederlands Zwolle

2 jaar geleden hier gegeten met onze bruiloft. Hadden een bbq arrangement. Dat word in de kelder gehouden, ik vond het niet sfeervol. Maar het eten maakte alles goed! De kok ging eerst aansteken en daarna moesten we zelf ons vlees erop leggen. Waarschuwing: doe dit niet met een te grote groep. Wij waren met 45, is best te doen, maar dan moet je wel de bbq helemaal vol leggen. Het eten was van goede kwaliteit, behalve de nasi. Die leek niet helemaal goed meer te zijn. Maar het eten was echt lekker! En het dessertbuffet vonden we spectaculair! Heerlijk chocofontein, waar we niet eens iets van wisten! Grote verrassing. Hadden meer soorten eten gekregen dan we dachten, veel keuze. Heel compleet. Geslaagde avond gehad!

3. LT's profielfoto
    LT heeft een recensie geschreven voor KFC

Het is al tijdje geleden dat ik hier geweest ben. Kom weinig bij KFC terwijl ik het fantastisch lekker vind, maar niet in de buurt van ons. Toen ik in Amersfoort was moest ik erheen! Wat een teleurstelling.. (dit is wel voor de verbouwing waar ik over las, weet niet hoe het nu is). Vies, heel vies, meubulair! Het eten was lauw en oud, echt smerig. Ik heb me toen voorgenomen om hier nooit meer te eten.

4. LT's profielfoto
    LT heeft een recensie geschreven voor de Piri Piri

Ik kom echt vaak bij Piri Piri. Het is nog nooit tegen gevallen! Heb altijd onbeperkte Kip piri piri. En het is niet zo dat je pas na een uur weer nieuwe krijgt. De meisjes die er werken zijn superaardig en vragen vaak na een kwartier al of we nieuwe willen. Wij zijn altijd snel geholpen en ik kom er al sinds ik een jaar of 12 ben. De kip is onwijs pittig, knoflook proef je duidelijk. Er zit juist veel smaak aan! En meestal niet droog, maar er kan een stukje bij zitten die bijna geen bot heeft (ze knippen die beesten in stukken), dus bijna een complete filet, en ja dat kan wel eens een beetje droger zijn, maar dat is toch een eigenschap van het vlees ook. Anderen uit ons gezelschap hebben de schnitzel geprobeerd en de shoarma. Ook allemaal goed. En goede porties. Het is wel zo dat inderdaad de gebakken aardappels wat glazig zijn, maar ik ben daar heel realistisch in; Ik heb nog nooit in een restaurant goed gebakken aardappels gehad. En ik heb al heel wat restaurants en eetcafés uitgeprobeerd. Het is een geweldige ervaring in Piri Piri, als kind vond ik het al heerlijk en gezellig, eigen eitje koken. Het is altijd een feest daar. Ze mogen alleen wel hun sladressing eens veranderen. Die is al jaren heel zoet, niet mijn smaak en ik merk dat meer mensen die dus niet lekker vinden.