• Lid sinds 4 december 2014

Luna

Sittard

Lizzy heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lizzy's profielfoto
    Lizzy heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Als ik mag kiezen ga ik hier het liefst eten. Eten is goed, en de 3 gangen voor €25 is echt geen geld. Bediening is vriendelijk en de sfeer is ook goed. Je hoeft ook niet lang te wachten. En ze hebben de lekkerste carpaccio ever!

2. Lizzy's profielfoto
    Lizzy heeft gereageerd op een recensie van Eetkamer de Babbelaer

Ik heb alleen op deze site feedback gegeven zoals ik altijd doe als ik gegeten heb bij een restaurant en dan meestal goede ervaringen gehad, helaas nu niet.
    Daarbij stuur ik niks terug als ik toch weet dat het niet beter erop wordt, en als we dat dan ook nog zouden moeten terug geven met uitleg hoe het wel moet dan kunnen we beter zelf in de keuken gaan staan omdat er op alles wel wat aan te merken viel. Het was voor mijn gevoel gewoon goedkoop wat in elkaar geflanst zonder aandacht voor aankleding, vooral smaak en zelfs een simpel sausje voor over de bief en salade.
    En als we betere service hadden gekregen en niet ook nog zo een grote mond op het laatst was de beoordeling een stuk beter geweest.
    Vind het ook merkwaardig dat u hier in de verdediging blijft schieten, en onder mij krijgt u een uitstekende beoordeling maar daar reageert u helemaal niet op. Dat toont karakter en misschien zelfs wel erkenning vanuit uw kant.