• Lid sinds 26 juni 2022

Littlefish

2. Littlefish's profielfoto
    Littlefish heeft een recensie geschreven voor Lu Lin
    Aziatisch Laren gld

Van oorsprong zeker geen chinees restaurant. Misschien is het ooit een school of zoiets geweest. Geen idee. Toch hebben ze er wel iets moois van gemaakt. De sfeer is allesbehalve chinees maar het eten is echt wel van een goed niveau. We zijn er heen gegaan vanwege de prima berichten betreffende de afhaalgerechten. Dat gaan we vast nog een keer doen om een goede vergelijking te kunnen maken met onze favoriete chinees.

3. Littlefish's profielfoto
    Littlefish heeft een recensie geschreven voor Roadhouse
    Steakhouse Arnhem

Prachtige gelegenheid om te eten, erg goede service maar waar het toch om gaat is het eten. Dat is echt heerlijk, royaal en uitstekend bereid. A place to be!

4. Littlefish's profielfoto
    Littlefish vindt de recensie door Marijke voor Cozy leuk
    Internationaal Hengelo

Op een dinsdagavond hier gegeten. We waren verrast over hoe druk het was. Vriendelijke bediening, snel geholpen en (zeer belangrijk), lekker eten! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

5. Littlefish's profielfoto
    Littlefish vindt de recensie door Yeliz voor Cozy niet leuk
    Internationaal Hengelo

Bediening was vriendelijk maar het eten was te zout. Lang wachten tussen de rondes en omdat de gerechten piepklein zijn had ik na 2 uur nog steeds honger.
    € 100 euro uitgegeven om met honger de deur uit te gaan.
    Gerechten werden niet tegelijk gebracht, erg vervelend als je moet eten terwijl je tafelgenoot nog niks heeft.

3,1
  6. Littlefish's profielfoto
    Littlefish heeft een recensie geschreven voor Cozy
    Internationaal Hengelo

Het concept is wel bekend. All you can eat, het Zusje, Dejá Vu.
    Cozy doet er niet echt voor onder. Geen stoel meer vrij en toch gezellig. De tafelruimte is wel een beetje beperkt maar de gerechten zijn echt heerlijk. Voorgerechten zijn klein maar dat is geen punt. Dat is meer proeven, de andere gerechten kun je echt niet allemaal op en zijn soms wat fors. Verbazing over de snelheid van brengen van de heerlijke gerechten en dat met zoveel gasten. Chapeau.

7. Littlefish's profielfoto
    Littlefish vindt de recensie door Littlefish voor Deja-Vu leuk
    Aziatisch Holten

Dejavu-Holten bestaat nog niet zolang maar begint echt een hit te worden. Het concept is al bekend. Elke keer een gerecht van de kaart. Onbeperkt, geen tijdslimiet en de keuze liegt er niet om. Het personeel is professioneel en erg vriendelijk. Prachtig restaurant met een perfecte sfeer voor een avondje uit. Het lijkt aan de prijzige kant maar een bezoek is het absoluut waard.

8. Littlefish's profielfoto
    Littlefish heeft een recensie geschreven voor Deja-Vu

9. Littlefish's profielfoto
    Littlefish vindt Deja-Vu leuk

Littlefish

10. Littlefish's profielfoto
    Littlefish heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Goor

I.v.m. de drukte van het schoolfeest in Goor waren we genoodzaakt elders (Lochem) chinees eten te halen. We hebben onze favoriete gerechten. Lekker gegeten, zeker als je wat minder zoet en zout wenst maar het was wel een wake-up. Mooie bevestiging dat Kota Radja in Goor nog steeds tot de betere chinese restaurants in de regio behoort. Ook qua prijs en hoeveelheid.
    Een tijdje geleden hebben we er nog heerlijk gegeten, we waren de enige, blame to corona, we were the only one.