• Lid sinds 4 april 2014

Sushi Tijd

Almelo

Pizzeria Capri

Almelo

Lisa heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Capri

Lisa

Wij komen hier niet heel vaak, maar het is altijd weer een verrassing of het eten ons zal bevallen. De service is oke, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Het duurt erg lang voordat er nieuwe drankjes worden gebracht en het eten kan ontzettend op zich laten wachten. Qua service snap ik het eigelijk wel, want er zijn wel erg weinig serveersters aan het werk op een avond. Als het druk is moeten ze rennen en vliegen door het restaurant. Wat betreft het eten (meestal pizza) is het soms heel erg lekker, maar soms is de pizza zó vet dat het bijna van je bord af druipt. De lasagna viel heel erg tegen, het was eigenlijk alleen maar saus met een klein beetje structuur. De kwaliteit is er jammer genoeg erg op achteruit gegaan, maar met een paar kleine aanpassingen verwacht ik dat Capri de kwaliteit van de service sterk kan verbeteren. Over het algemeen een redelijk restaurant (de sfeer is overigens wel erg gezellig!) en met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

2. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Sushi Tijd

Lisa

Wij eten hier zeer regelmatig en zijn (bijna) iedere keer tevreden weggegaan! Het is jammer genoeg niet altijd heel erg druk maar dat maakt voor ons niet zoveel uit. De service laat soms te wensen over, maar dat is geen probleem. De meeste serveersters zijn zeer vriendelijk en de sfeer is gezellig. Laatst zijn we weer naar een ander sushirestaurant gegaan maar daar waren we totaal niet tevreden over. We zullen voortaan gewoon weer trouw naar sushitijd gaan.

Kortom: Sushitijd is echt een aanrader!