• Lid sinds 23 oktober 2016

Pyramide

Weert

Linda heeft nog geen foto toegevoegd

1. Linda's profielfoto
    Linda vindt de recensie door Linda voor Pyramide leuk
    Internationaal Weert

Om 19.00 uur hebben mijn vriendin en ik ons eten besteld. Om 20.00 uur gebeld waar onze schotel en kapsalon bleef. Er werd ons verteld dat we om 20.45 uur ons eten konden verwachten. En ja hoor om 20.50 ging de bel. Bravo bijna 2 uur later. Yess eten!! Echter werd onze blijdschap snel omgezet in ongeloof!!!!! Koud en taai eten. De kebab waren net lederen riemen en waren voorzien van zwart uitziende kiezelsteentjes. De friet was net karton. Misschien een nieuwe versie van origami?? Al met al een groot succes. Het enige lekkere wat er bij zat en overigens om 20.55 nog nabezorgd werd was ons blikje cola!

Dus pyramide, bedankt voor de uitstekende trage service en het culinaire eten met een fraaie harde zwarte kartonne twist.

1,1
  2. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Pyramide
    Internationaal Weert

1,1