• Lid sinds 5 juli 2009

Toque Toque

Utrecht

Burger King

Zwolle

lilian heeft nog geen foto toegevoegd

1. lilian's profielfoto
    lilian heeft een recensie geschreven voor Toque Toque
    Internationaal Utrecht

Leuke tent, leuke bediening en lekker eten.

Alleen een min puntje: ik kreeg ijs in mijn drankje, dat ik niet wou, (misschien zeikerig van mij), en ze vroegen of ze het er met de hand uit moesten halen?

2. lilian's profielfoto
    lilian heeft een recensie geschreven voor Burger King

De bediening of hoe je het ook wil noemen was zeer slecht en ook erg traag.
    Dan wouden we net wat bestellen en waren ze iets aan het schoonmaken. (op hun gemak). Dus kregen we het niet, zo zijn er ook meerdere weggelopen.
    Ook is bij hun een medium friet, een friet met 7 frietjes, wat geloof ik is voor iemand met anorexia.
    Dan hadden we de cola nog. Kijk meestal krijg je er ongevraagd ijs bij, maar nu kreeg ik ijsklontjes met een beetje cola.

3,9
  3. lilian's profielfoto
    lilian heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Vanavond hier gegeten, zag er leuk uit.

Wij gingen zitten. Eerst een half uur moeten wachten tot dat er iemand langs kwam. Toen de kaart en drankjes gevraagd. Nou, daar mag je nog wel een keer om vragen, anders krijg je het niet. (het terras zat toen nog niet vol) Die avond was de bediening, laten we het houden op gewoon slecht. 2 x de verkeerde bestelling aan ons tafeltje, en heb ook meerdere malen de verkeerde bestelling gezien bij de buren. Ook heb ik een paar keer dingen kapot horen vallen. 1grote chaos.

Dan het eten: brood met aioli was lekker. We hadden nog kip, smaakte niet naar kip was eigenlijk best vies. Daarentegen hadden we ook gambas, en die hadden geloof ik een kruidje erovereen zitten, waardoor die wel naar kip smaakte (niet de bedoeling). Dan hadden we nog spareribs en die proefde je niet door te veel saus.

De sfeer zat er bij ons goed in, al kwam er dan vaak een vrachtwagen langs en een schoonmaak karretje met super veel lawaai.
    (aan het water? Aan een drukkestraat zal je bedoelen)

Prijs kwaliteit : 4 bakkies en een drankje voor 32 euries is best duur.

Is de eigenaar op vakantie ofzo?

2,3