• Lid sinds 9 maart 2014

La Vida Loca

Oldenzaal

Leon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leon's profielfoto
    Leon heeft een recensie geschreven voor La Vida Loca

Leon

Tja.... wat moet ik zeggen. Wij hebben gisteren gegeten bij La Vida Loca in Oldenzaal en zijn eigenlijk niet enthousiast geworden. We wilden het een keer proberen als vergelijk met de andere tapasbar in Oldenzaal. Voor het bedrag dat wij betaald hebben voor het Luxe-menu hebben we naar onze mening niet genoeg te eten gehad. Eerst werd de koude gang opgediend, die erg lekker was. De warme gang vis bestond uitsluitend uit calamaris en gamba's, aangevuld met een gefrituurde champignon. Hiervan hadden we veel meer verwacht. De warme gang vlees bestond uit 3 stukken vlees (kophaasje, varkenshaasje en kipfilet) aangevuld met een gefrituurde groene peper en geitenkaas met honing. Ook werden gebakken aardappeltjes geserveerd. Het was op zich best lekker maar niet voldoende: we waren met zijn 5-en en het was precies afgepast: 5 stukjes kip, 5 stukjes kophaas, 5 varkenshaaspuntjes. Met zijn 5-en echter wel alleen voor het menu een bedrag van Euro 125,- neergelegd. Dat staat niet in verhouding tot het geserveerde. We keken elkaar af en toe echt aan wie het laatste beetje eten van het schaaltje af zou halen.
    Jammer, wij gaan de volgende keer ergens anders heen.