• Lid sinds 1 juli 2009

Restaurant Java

Wageningen

Da Vinci

Lochem

Leandra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor News café

Echt waardeloos, dramatisch. Bediening zeer traag en sloom. Het begon al met de bestelling opnemen, na diverse keren zwaaien en vragen of we iets mochten bestellen kwam er iemand. Het heeft 20 minuten geduurd voordat we ons broodje kregen..zonder bestek dat we zelf moesten halen. Het eten was koud. Ik ben naar naar binnen gegaan om over dit alles een klacht in te dienen. Het eten werd meegenomen en werd omgeruild voor een nieuw bord ook dat was niet veel warmer dan het eerste bord. Om ons heen hoorde je meerdere mensen klagen over de traagheid en er zijn veel mensen vertrokken omdat zij niet geholpen werden. Triest dat een mooi restaurant in het middelpunt van groningen zo met de klanten omgaat en ze met een sorry en een glas gratis drinken laat vertrekken. Schenk wat meer aandacht aan ervaren klantgericht personeel. Het is jammer dat we de manager niet gesproken hebben maar wij hopen dat hij hier echt wat aan doet.

2. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

Wij komen hier nooit meer terug. Ten eerste duurt het erg lang voordat je wat te eten krijg. We hadden vooraf brood met kruidenboter besteld, daar hebben we dik 20 minuten op moeten wachten, nadat onze buren wel brood op tafel hadden gekregen hebben we gevraagd waar ons brood bleef. Een smoes van we wachten nog op het brood wat afgebakt moet worden is flauwekul, want na twee minuten kregen we ons brood met een piepklein bakje tapanade op tafel. Direct daarna kwam ook al het hoofdgerecht . De lamskoteletten waren wat vettig, qua smaak wel lekker. Een goedkoop bakje sla met heel weinig frietjes, als bijgerecht.
    Ondertussen hebben we twee keer toe drinken op tafel gekregen wat niet voor ons bedoeld was.
    Stuntelige bediening die daarna het toetje kwam brengen met zn vingers in de slagroom was de druppel om te besluiten om hier niet meer terug te komen. Dat het goedkoop is wil niet zeggen dat je geen kwaliteit mag verwachten.

2,9
  3. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor AnyTyme Coen Evers

Prima !!
    Zekers een aanrader, ook voor kinderen een leuke speeltuin.
    En heerlijk friet, goede prijs kwaliteit verhouding.

4. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor Villa Brutus

Prima restaurant, echt geen enkel negatief punt te bedenken.!

De bediening was erg vlot en vriendelijk, en het eten was heerlijk en meer dan voldoende.

Het extra schaaltje friet werd niet berekend, dat maak je bij weinig restaurants mee.

Het enige nadeel voor mensen die slecht ter been zijn is dat het toilet boven is, maar verder is dit een toprestaurant.

We komen zeker nog een keer terug.

5. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor Restaurant Java

Onze ervaring was matig.

De bediening was spontaan, alleen kon er meer aandacht besteed worden aan de kleding die ze droegen.

Ook de servetten die op tafel lagen waren vuil, en de tafel was plakkerig. Uit het drinkglas voor de fles heerlijk koude spa blauw was een stuk uit. Dit zijn allemaal kleine dingen waar je als restaurant op moet letten want een eerste indruk maak je maar een keer en is belangrijk voor een goed visitekaartje.

Verder was het eten lekker, bepaalde dingen waren helaas niet warm en bepaalde vleessoorten had ik m'n twijfel over, hoe lang het al in de bak lag....

Wel was het zeer attent van de eigenaar om een schaaltje sateh te brengen aan tafel.

6,3
  6. Leandra's profielfoto
    Leandra heeft een recensie geschreven voor Da Vinci

Het is ons zwaar tegengevallen, we komen hier ook niet meer terug. De bediening was sloom, en vergeetachtig...prioriteiten stellen is soms erg moeilijk. We moesten zelf onze strooikaas en peper ophalen binnen omdat het eten erg flauw / smaakloos was. ( en bovendien werd het eten niet heet opgediend ). Over het voorgerecht maar niet te spreken, dat we tijdens het hoofdgerecht op tafel kregen.

Er zijn veel verbeterpunten voor dit restaurant, prijs en kwaliteit en een stuk goede klantgerichtheid staan hier niet hoog in het vaandel.