• Lid sinds 15 oktober 2015

Broodjeshuis Galstjan

Zwolle

Malkenschoten

Apeldoorn

Larissa van Meulenbelt heeft nog geen foto toegevoegd

1. Larissa van Meulenbelt's profielfoto
    Larissa van Meulenbelt heeft een recensie geschreven voor Broodjeshuis Galstjan

Zeer slechte ervaring mee.

Besteld via thuisbezorgd.nl. Het eten kwam een uur tot 1 1/2 uur later. Nadat we de bestelling kregen misten we een pizza, en het eten was zeer beneden onze verwachting. De spareribs die we hadden besteld zouden sweet chilli moeten zijn, maar er zat bijna geen smaak aan. Bij de kapsalons die we ook gesteld hadden waren de frieten erg slof, en niet te eten.

Kortom: niet voor herhaling vatbaar. Ik zou het ook niemand aanraden!!

BEDANKT mensen...

2. Larissa van Meulenbelt's profielfoto
    Larissa van Meulenbelt heeft een recensie geschreven voor Malkenschoten

Na een gezellige dag uit in de Apenheul, hebben we heerlijk gegeten bij dit kindvriendelijke restaurant. Bij binnenkomst mochten we een leuk plaatsje uitzoeken bij het raam, ons werd verteld dat ze een leuke kinderhoek hebben. Het eten was boven verwachting zeer goed en snel geserveerd.
    Vriendelijk personeel, ze vroegen ons of de gerechten van de kinderen bij onze voorgerechten mee moesten komen. Heel handig want wij kunnen dan zelf lekker dineren.
    Na de rekening was het moeilijk om de kinderen weer mee naar huis te krijgen, omdat ze nog wat leuks uit mochten zoeken. Kortom het was een zeer plezierige avond, en komen zeker nog een keer terug.