• Lid sinds 18 augustus 2019

BRUUT

2. The Food Club

Foodies

1. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor BRUUT
    Internationaal Enschede

Een maandje geleden voor het eerst hier gegeten na positieve reacties van mensen om mij heen. En terecht!
    Na een warm ontvangst en een macaron foie gras hier genoten van het 7-gangen Bruut menu. Het personeel is deskundig en vriendelijk, het eten is fantastisch en tot in de details goed verzorgd. Het interieur is modern en chique, maar toch zeer toegankelijk.

2. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt The Food Club leuk

3. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een foto toegevoegd van Foodies
  4. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een foto toegevoegd van Foodies
  5. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Foodies
    Internationaal Enschede

Gisteren voor het eerst hier gegeten. Over het eten niets dan goeds. Een heerlijke trio van zalm gehad en een truffelrisotto. Er werd tijdens het eten meerdere keren door de bediening gevraagd of alles naar wens was.

Nadat we klaar waren met ons hoofdgerecht, wisten we nog niet of we iets na wilden. De bediening gaf aan dat we wel een seintje mochten geven als we het wel wisten.
    Na 5 minuutjes waren we eruit dat we nog een thee na wilden. De bediening kwam regelmatig bij de tafel voor ons om af te ruimen, dus wij probeerden een seintje te geven maar tevergeefs. Onze drankjes waren inmiddels ook al wel een tijdje op.
    De bediening is de rest van de avond niet meer bij ons geweest, ondanks dat ze soms wel naar ons en onze lege glazen keken. Dus na een uur wachten besloten we om toch maar weg te gaan.
    Natuurlijk, we hadden zelf naar de bediening of bar kunnen lopen, maar we hadden gewoon verwacht dat het personeel nog naar ons toe zou komen. Het was bovendien een heel contrast met het begin van de avond. Kan door de drukte komen en dat geeft niet, maar het was wel een beetje raar. Ondanks dat was het eten super. Hopelijk is de service de volgende keer ook!

6. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Blue Sakura

Na jaren hier weer eens een keer gegeten. Doordat er in Enschede zoveel keus is in zowel Japanse restaurants als All You Can Eat restaurants was het alweer even geleden. De kwaliteit van de sushi is prima. Iets minder in vergelijking met een echte Japanner maar voor een AYCE-concept echt top. Ze brachten de bestellingen van een ronde heel snel, ondanks dat het er goed vol zat. Inrichting is sfeervol, het personeel vriendelijk en de cocktails ook erg lekker. Een goede toevoeging. De volgende keer gaan we toch sneller hier weer heen!

7. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt Blue Sakura leuk

8. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor De Keizerskroon

We komen hier al jaren, zeker met restaurant-acties etc. Iedere keer genoten, maar de laatste ervaring was een stuk minder. Dat lag niet aan het eten, dat was echt heerlijk!

We kwamen om 18.00 uur en het was er op dat moment nog niet druk, toch heeft het tot 18.50 tot het voorgerecht geserveerd werd. Toen we uitgegeten waren duurde het nog even voor de borden werden afgeruimd en ook het hoofdgerecht liet even op zich wachten. Na het hoofdgerecht deden we even rustig aan, na een kwartier waren echter de borden nog niet opgeruimd. Ondanks het oogcontact wat af en toe met de bediening gewisseld werd.

We wilden in eerste instantie voor een dessert gaan ivm een verrassing voor de jarige in onze groep, maar omdat we niet nog langer wilden wachten zijn we uiteindelijk toch maar gaan afrekenen. Ontzettend jammer dat de service niet goed was, dit maakt wel dat wij minder snel weer eens terugkomen.

9. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor The Bite Club

Eten is erg lekker, maar de keus voor vis/vega had wel iets uitgebreider kunnen zijn. De cocktails zijn ook heel lekker! Het vrolijke interieur geeft het restaurant een gezellige, relaxte en ongedwongen sfeer! Daarnaast is het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Top!

10. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt The Bite Club leuk

11. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Napoli
    Italiaans Haarlem

Een gezellig restaurant. Het personeel is vriendelijk en het eten echt heerlijk!

12. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor TAO

Na veel goede verhalen voor het eerst hier gegeten. We kozen voor Chef's choice 1. De bediening was vriendelijk en gastvrij en er werd goed rekening gehouden met onze wensen. De gangen volgden elkaar in een fijn tempo op.

En dan het eten zelf: Geweldig! Qua sushi hebben we al veel verschillende restaurants bezocht maar nog nooit hebben we zulke lekkere sushi gehad. Super lekker. Zeker niet te vergelijken met een all you can eat. Normaal zou ik een stukje sushi in een beetje sojasaus dippen,
    Maar dat was echt niet nodig. Perfect!
    De rest van de gangen vonden we ook heel lekker.
    Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Het is het geld zeker waard.

13. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt TAO leuk

14. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Verso
    Italiaans Enschede

Een super mooi restaurant, bediening is heel oplettend en heel vriendelijk en het eten fantastisch. Het is niet goedkoop maar je krijg zeker waar voor je geld.
    Enig minpuntje misschien is dat er tegelijk met ons twee grote groepen zaten en wij soms moeite hadden elkaar te verstaan. Desondanks komen wij hier zeker terug!

15. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt Verso leuk
    Italiaans Enschede

16. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor De Vier Linden

Wij aten hier laatst het verrassingsmenu. We hadden hier al een keer eerder gegeten en waren toen positief en dat waren we nu eigenlijk gewoon weer!
    Hoewel het een verrassingsmenu was, konden wensen wel doorgegeven worden.
    Bediening is vriendelijk, de accomodatie is prima en het eten heel erg lekker! Wij bezoeken dit restaurant meestal als we bij familie zijn, voor ons is het helaas flink hit de buurt. Mocht je dichterbij wonen, dan is het zeker een aanrader om hier te eten.

17. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt De Vier Linden leuk

18. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vrijdag

Vandaag voor het eerst hier gegeten.
    Het restaurant zit op een mooie locatie en is sfeervol ingericht.
    Wij kwamen hier via Groupon. We hadden zelf een fout gemaakt betreft reserveerdatum en dat een week eerder doorgebeld. Na 5 minuten bij de balie was het afgehandeld en konden we gaan eten.
    Er is aardig wat keus. Zo kan men kiezen om iets te bereiden bij de wok - je kunt hiervoor zelf pakken wat je wilt, alleen staat niet aangegeven wat wat is. Als je wat op de grill of plaat wilt, kun je een keuze maken bij de koks zelf. Entrecote zat vol zemen.
    Bij sommige gerechten (bijv de koude gerechtjes) staat nergens aangegeven wat wat is. Ook zien de gerechtjes er soms slordig uit. Je kunt gerechtjes pakken met een grijptang, maar we merkten dat deze soms ook vies was.
    Er is sushi, deze was niet perfect maar voor een wereldrestaurant is dat niet zo erg. Sashimi was lekker.
    Naast alle gerechten is er ook een ruime keus aan toetjes en een chocoladefontein. Ook kun je een suikerspin halen.
    Het bedienend personeel haalde lege borden en glazen snel op, maar maakte verder geen contact met gasten. Erg onvriendelijk.
    Het restaurant heeft natuurlijk concurrentie van verschillende "all you can eat" concepten in Deventer. We konden hier 3 uur lang eten, maar uiteindelijk zijn we na ruim anderhalf uur toch weggegaan. In het vervolg zullen we niet snel voor dit restaurant kiezen.

19. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt Restaurant Vrijdag niet leuk

20. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt De Keizerskroon leuk

21. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt Ginza leuk

22. Larissa 's profielfoto
    Larissa heeft een recensie geschreven voor De Kleine Bistro

Vandaag voor het eerst hier gegeten. Het is een knus restaurant wat gerund wordt door serveerster Lieneke en kok Niek.
    Ondanks dat Lieneke in haar eentje de bediening doet, weet ze de aandacht goed onder haar gasten te verdelen. Het zat vandaag redelijk vol, dan houd je er als gast al wel rekening mee dat het misschien iets langer duurt, maar dit viel zeker mee.
    Daarnaast was het eten het wachten zeker waard. Goede porties van zeer goede kwaliteit. Wij gingen tevreden naar huis en komen hier zeker nog eens terug!

23. Larissa 's profielfoto
    Larissa vindt De Kleine Bistro leuk