• Lid sinds 30 mei 2009

Sizzles

Apeldoorn

La Tour

Zwolle

L&M. heeft nog geen foto toegevoegd

1. L&M.'s profielfoto
    L&M. heeft een recensie geschreven voor La Tour

L&M.

Echt heerlijk verfijnde smaken die perfect bij elkaar passen en alles is vers bereid!
    Het duurt helaas erg lang voordat het eten geserveerd wordt, kleine porties maar precies goed voor een 6-gangen menu.

Bediening is perfect, mensen hebben kennis van de ingredienten die in de gerechten geserveerd worden.

Bieden wijnen aan die er perfect bij passen. Prijzen van de dranken zijn wel schrikbarend hoog!

Ambiance is vreselijk/oudbollig, de tafels staan wel lekker ver uit elkaar zodat je geen last hebt van luidruchtige mensen die een wijntje te veel op hebben.

Verder is het een draaiend restaurant waar je overigens niet veel van merkt, het restaurant is in 3,5 uur helemaal rond gedraaid.

Doelgroep is hoofdzakelijk voor de zakelijke markt.

We zijn er tot nu toe twee keer geweest en vele keren zullen volgen!

2. L&M.'s profielfoto
    L&M. heeft een recensie geschreven voor Sizzles

L&M.

We hadden om 20:30 een tafel gereserveerd, bij aankomst zat het restaurant echt bomvol, goed teken dacht ik! Echter werden wij in een doorloop gedumpd met een deur achter mijn partner, die zat dus lekker op de tocht.

We zijn eigenlijk gelijk weer opgestaan en gevraagd of wij toch elders mochten gaan zitten, was helaas niet mogelijk omdat alle tafels al gereserveerd waren. We werden verzocht om aan de bar te gaan zitten tot dat er een tafel vrij zou gaan komen. Zo gezegd en zo gedaan. Aan de bar kregen wij een amuse die erg zout was, er zaten geen verse ingredienten in verwerkt.

21:20 hadden we een tafel! We waren het ook wel zat om nog langer aan de bar te moeten zitten.

We kregen daarna een 4 gangen menu, stuk voor stuk echt een teleurstelling. Het eten was erg zout en opzich houd ik daar wel van maar dit was echt TE! Het eten was ook niet vers bereid, wij zijn vegetariers en hadden i.p.v. een verassingsmenu met vlees voor vis gekozen want dat eten we heel af en toe.

De coquilles waren rauw, de kabeljauw donderde meteen uit elkaar en zat vastgeplakt aan de kleffe risotto, kabeljauw was overigens ook niet vers, deze was erg waterig... de garnalen waren rubbertjes en de asperges die er bij zaten waren taai en bitter.

Het nagerecht bestond uit een bolletje uit die na mijn mening smaakte na melk met ranja die was ingevroren. Er zat een yoghurt bij met een vruchtensausje erop. De vruchten waren niet vers bereid.

Kort om, we zijn teveel verwend door een ander restaurant. Voor ons niet op korte termijn een herhaling van de Sizzles.

3,5