• Lid sinds 31 januari 2010

Cafetaria De Hoven

Deventer

El Popo

Deventer

koen heeft nog geen foto toegevoegd

1. koen's profielfoto
    koen heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Hoven

Ik wou voor het hele gezin ruim patat halen, dus ik dacht 8 euro patat is meer dan genoeg. Nou, nee dus, kreeg een zakje waar ik van had gedacht dat hij 3 euro zou kosten en die frikandellen... de saus ligt onder de frikandel en het vet is denk ik al 3 jaar niet vernieuwd. Nooit, maar dan ook nooit meer.

2,2
  2. koen's profielfoto
    koen heeft een recensie geschreven voor El Popo

Nog nooit zo lekker gegeten. Ik ben er 2e kerstdag geweest, maar het maakt niks uit. Bij binnenkomst moesten we even wachten, kregen we een 'mini' cocktail in onze handen, heerlijk.

Toen kwam er een bediende naar ons toe, stelde zich netjes voor en vroeg of we wat drinken wouden.

Toen kregen we ons voorgerecht, heerlijke broodjes met knoflook en garnalen, wat heb ik gesmuld :)

Toen het hoofdgerecht, letterlijk een wok vol met spare ribs, overheerlijk. Maar ik denk dat nog nooit iemand dit helemaal heeft opgegeten........ (misschien wat overdreven)

Toen vroeg onze gastheer of we nog een nagerecht wilden. Ik niet want mijn buik ontplofte bijna van de spare ribs. Maar een paar van mijn mede-eters wel, hun hadden er lekker van gegeten.

Toen nog een bakkie koffie en toen de rekening, wat ons zo meeviel. 120,- allemaal, 4x drinken (grote bekers frisdrank) x 4 mensen en 2 voorgerechten en 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten en na nog 4 kopjes koffie.

Nog nooit zo lekker voor zo weinig gegeten!