• Lid sinds 30 januari 2018

Pesca

Amsterdam

Miss Coffee

Valkenswaard

KK heeft nog geen foto toegevoegd

1. KK's profielfoto
    KK heeft een recensie geschreven voor Eden
    Internationaal Valkenswaard

KK

Helemaal geweldige avond gehad. Alles was eigenlijk perfect behalve dat de tafeltjes voor 2 wat dicht bij elkaar staan en een beetje jammer dat er geen tafellinnen is. Superbediening en fantastische wijnkennis.

2. KK's profielfoto
    KK heeft een recensie geschreven voor Pesca

KK

Heerlijke ervaring. Voor elk wat wils en voor elk budget. Wij hadden nogal uitgepakt dus de rekening viel wat tegen maar dat had zeker niet gehoeven. Lekker ongedwongen topdineetje.

3. KK's profielfoto
    KK heeft een recensie geschreven voor Miss Coffee

KK

Vaak koffie of warme chocomel die je gelijk ophebt omdat het niet heet is. Zonde als de een koffie neemt en die al op is omdat ie anders koud is en degene die thee neemt moet er dan nog aan beginnen. Verder een moeilijke eigenaresse die haar administratie niet op orde had en na een discussie met mij er nog even iets over zei tegen personeel voordat ik echt buiten was. Ronduit Onhandig!

4,7
  4. KK's profielfoto
    KK vindt de recensie door Janneke wiersma voor Vida Pura leuk
    Internationaal Valkenswaard

Janneke wiersma

Niet echt goed. Wij zaten voor in.het loungegedeelte en daar waren de leren stoelen.gewoon af aan.het bladderen. Kan echt niet in dit restaurant. Gerechtjes matig en onkundig personeel. Jammer genoeg gaat die zaak echt achteruit.

1 positieve stem1 negatieve stem