• Lid sinds 14 januari 2014

Nieuw Lee Garden

Groningen

Bommen Berend

Groningen

Kirsten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kirsten's profielfoto
    Kirsten heeft een recensie geschreven voor Nieuw Lee Garden

Zowel uit eten in het restaurant zelf als de afhaal is werkelijk prima. Erg lekker eten, en iedere keer weer de zelfde prima kwaliteit. Prijs en kwaliteit verhouding is uitstekend. Dit Chinees restaurant is echt een aanrader.

2. Kirsten's profielfoto
    Kirsten heeft een recensie geschreven voor Bommen Berend

Vandaag samen met mijn vrouw geweest. Interieur erg jaren 80 en sjofel, maar was er wel erg druk. Personeel vrij chagrijnig aan tafel en achter de bar stonden ze meer te leuteren met elkaar dan wat anders. Ik ben begonnen met een kop kofie, en die was niet slecht, heb ze wel eens beter gehad, maar zeer zeker ook veel slechter, dus over de koffie geen klagen. Te eten had ik een Groninger schnitzel besteld, en ik kan niet anders zeggen dan dat deze mij zeer goed gesmaakt heeft. Enkel wat jammer was dat de gebakken aardappels absoluut niet lekker waren, smaakloos en erg droog.
    Kort samengevat voor de ambiance en personeel hoef je niet naar deze zaak te gaan, maar die Groninger Schnitzel maakt veel goed, en enkel daarom zal ik vast nog wel keer terug komen daar.

6,1