• Lid sinds 15 augustus 2011

Così

2. Look

Karakter

Arnhem

Kim heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Wat een teleurstelling, een hele grote hoeveelheid ijsbergsla en een flinke rekening bleven er over aan het einde van dit korte bezoek want alles volgde inderdaad razendsnel op elkaar, ze keken ons gewoon van het terras af.

Dit mooie terras is overigens de reden dat we er gingen zitten want dat was wel fijn!

De door ons bestelde scampies kwamen onder een verkeerde bereiding de eerste keer op tafel en toen we eindelijk het juiste gerecht hadden constateerde mijn achtjarige "Gatver ze hebben het darmkanaal niet weggehaald!" We vroegen om een glas kraanwater om te spoelen en kregen mineraalwater uit een fles die op de rekening stonden.

Een teleurstellende paar vette hompjes die de met drie soorten gevulde griekse kaas moesten voorstellen werden ook al begeleid door diezelfde ijsbergsla, overigens nergens aangemaakt. De extra bestelde salade met uien was een bultje ijsbergsla met ná-geserveerde rauwe uien in een overigens vies bakje want die uien waren ze vergeten!

Lang geleden dat ik ergens zo teleurgesteld ging betalen, er werd daarbij nog wel gevraagd of alles naar wens was geweest maar de enige reactie op mijn 'commentaar' was het overhandigen van de rekening.

1,8
  2. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Karakter

Mooie gerechten met liefde samengesteld en uitgeserveerd, geen overdreven prullen op je bord maar alles zag er prachtig uit. Vóór 't op tafel staat ben je al om, heerlijke geuren verlaten de keuken, de sfeer, de bediening, de wijn, die mooie foto's aan de muur. Gezellige avond gehad mèt kinderen en de rekening was goed te verteren dus vanaf nu stuur ik iedereen die me in het centrum om een goede eetgelegenheid in de buurt vraagt hierheen want echt iedereen vind hier op de kaart iets lekkers en dan is er werkelijk niets minder dan zeer goed bereid.

Jammergenoeg door de centrale locatie (stationsplein) géén terras aanwezig.

3. Kim's profielfoto
    Kim heeft Look toegevoegd als favoriet restaurant

Look eetgelegenheid gesloten

€€ -
    • Nederlands
    • Eetcafé
    Kastanjelaan 1 Arnhem
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Così
    Italiaans Arnhem

Yummie yummie, echt PUUR eten,

Mooie salade met balsamico-uitjes en geitenkaas en heerlijke pizza's gehad op vrijdag. Echt heerlijke bodems, knapperig en smaakvol met toppings van verse tomatensaus, echte mozarrella en bijvoorbeeld verse salie en gorgonzola of salami met venkelzaad..

Sfeervol interieur ( mooi die orange sunshine aan de muur ook) leuke mensen, fijne locatie en een eerlijke prijs voor dit zeer smakelijke eten.. moet ik één minpuntje opnoemen dan zijn dat de vroege sluitingstijden, maar ik ga weer!