• Lid sinds 26 januari 2010

Ristorante Michelangelo

Zwolle
  3. Ristorante Michelangelo

Zwolle

Karin heeft nog geen foto toegevoegd

1. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Pinokkio

Het personeel was en bleef erg vriendelijk. Ik heb wel mijn biefstuk terug moeten sturen, want die was helemaal doorbakken terwijl ik hem medium had gevraagd. Ik kreeg hem uiteindelijk rauw, maar dat is altijd nog beter dan doorbakken. Mijn vriend had een calzone pizza waar wel erg veel gehakt in zat. Dat was een beetje teveel van het goede. Wel erg lekkere "broodjes" met knoflookboter vooraf. En de prijs was ook zeer goed. Niet slecht, maar ook geen giller.

2. Karin's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor De Buik van Parijs

Ben hier nu een aantal keer wezen eten, maar ik ben niet echt tevreden. De laatste keer dat ik er was heb ik de biefstuk 3X terug moeten sturen. Uiteindelijk kreeg ik mijn biefstuk op een schoteltje geserveerd met niets erbij en was ik de enige die nog moest eten! Het personeel blijft wel aardig en de kaart en de prijs zijn ook goed, maar ik ga liever naar een ander restaurant.

4. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Ristorante Michelangelo

Hmmmmmm wat een heerlijk restaurant is het toch. Het eten vind ik er heerlijk en je zit niet perse vast aan een pizza, maar je kunt er echt lekker Italiaans eten. Ik heb tot nu toe elke keer de bistecca pepercrema (of hoe je dat ook mag schrijven) genomen en ik vind het een aanrader! Het personeel is er lief en attent. Het is er soms inderdaad wat druk, maar ik vind dat dat bijdraagt aan een echte Italiaanse sfeer. Ik vind het eten niet goedkoop (ook echt niet duur), maar de prijs- kwaliteit verhouding is helemaal goed.