• Lid sinds 3 juni 2012

Man Wah

Haarlem

't Raedthuys

Duiven

K heeft nog geen foto toegevoegd

1. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor Man Wah

K

Als wij op bezoek komen bij familie in Haarlem halen we geregeld heerlijke klaargemaakte afhaalgerechten bij een van Haarlem's beste afhaal chinees… Man Wah!

2. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor 't Raedthuys

Het eten is van prima kwaliteit alleen vonden we de gastvrouw erg afstandelijk en gereserveerd.
    Het restaurant hanteert warrige constructies met het keuze menu in bepaalde restaurant weken, waardoor sommige dingen op de kaart niet in menu's vallen, maar dit wordt onduidelijk weergegeven, waardoor je op het eind van de avond toch meer moet betalen dan verwacht.

3. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor Het Verlangen

K

Na eerdere restaurants op dezelfde plek weer een keer gegeten.
    Het concept is aardig maar niet bijzonder. (volgens de laatste trend, die met tapas alweer behoorlijk is overgewaaid)
    Je betaald voor kleine losse gerechtjes (tapas) lijkt leuk maar achteraf ben je toch nog duur uit.
    Wat we niet ok vonden was het feit dat er nog gerekend werd voor mandje met brood met tapas vooraf. Normaal wordt dit bij de meeste zaken als service en voorafje verleend. Mede ook omdat ze het zelf aanbieden. Hier stond het achteraf gewoon op de rekening. Kijk ook uit voor het fenomeen platwater...
    De tapas was lekker maar niet bijzonder. Ik ga juist uiteten omdat ik dan verwacht iets te eten wat bijzonder gemaakt is, anders kan ik het net zo goed thuis ook maken.
    Verder liep er jong personeel rond die af en toe geen echte betrokkenheid uitstraalde op de gastvrouw na dan.