• Lid sinds 12 oktober 2020

2. Bonaparte

Ermelo

Het Wapen van Zeeland

Renesse

Julia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Bonaparte

Italiaanse bol rijkelijk belegd met goede biefstuk reepjes. Naar mijn smaak iets te veel saus, maar dat is een persoonlijk iets.
    Sate met friet, prima! Wat ik extra kan waarderen is dat de saus apart geserveerd wordt. Dan zwemt de friet er niet ongevraagd in. Personeel erg vriendelijk.

2. Julia's profielfoto
    Julia vindt Bonaparte leuk

Julia

3. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Zeeland

Voor de lunch beide een omelet. Een vegetarische en een boeren. Smaakloos met verlepte groente er in verwerkt. De vegetarische was niet goed gaar. Laat maar... Wij komen niet weer. Moet wel zeggen was vergeten de recensies te lezen. Personeel was wel zeer vriendelijk.

3,3
  4. Julia's profielfoto
    Julia vindt Het Wapen van Zeeland niet leuk

Julia

5. Julia's profielfoto
    Julia heeft een recensie geschreven voor 't Genot

Broodplank met smeersels… Kuipje roomboter was het lekkerste. Het brood is veel te simpel. 2 Plakken eenvoudig brood wit en bruin. Ik verwacht meer. Vooraf gegratineerde mosselen waren goed! Uiensoep te simpel weinig smaak en zeker niet zelf gemaakt, met stokbroodje met gegratineerde kaas.
    Hoofdgerecht biefstuk pepersaus. De pepersaus was veel te ver ingekookt en te scherp naar ons idee. Als garnering de appel leuk maar verre van gaar/zacht. De bieten smeer was smaakloos. De biefstuk was naar ons idee niet in de green egg bereid. Was op zich prima maar zeker niet bijzonder te noemen. Wij komen hier niet weer. Erg jammer.

5,9