• Lid sinds 5 oktober 2021

Heinde & Ver

Woerden

De Zaak

Alphen aan den Rijn

josé heeft nog geen foto toegevoegd

1. josé's profielfoto
    josé heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Woerden

Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Echt top! Een geweldig team dat vliegensvlug voor zowel de hapjes als de drankjes zorgt. Weer voor herhaling vatbaar!

2. josé's profielfoto
    josé heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Woerden

Heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechtjes. Het restaurant is sfeervol ingericht. Het personeel is net een geoliede machine, komen vaak vragen of je wat te drinken wil en ook een groot voordeel: alles komt per ronde gelijk voor iedereen op tafel. Dus gezellig samen eten!
    Wij vonden het super en komen hier zeker nog vaker terug! (En met de trein prima te doen)

3. josé's profielfoto
    josé heeft een recensie geschreven voor De Zaak

Vandaag genoten van een geweldige HighTea, de etagere was gevuld met heerlijke sandwiches rijkelijk belegd met vis, ook de sandwiches met vlees waren super lekker. Dan niet te vergeten het onderste gedeelte van de etagere : 2 heerlijke appelpunten, een chocolade en een red velvet gebakje daarbij ook nog een flinke toef slagroom. Aangezien we al propvol zaten hebben we 2 van de gebakjes mee naar huis gekregen van de vriendelijke serveerster. Een prima High Tea zeker voor herhaling vatbaar!

4. josé's profielfoto
    josé heeft een recensie geschreven voor Panda

We hebben genoten van de onbeperkte Chinese tapas. De eigenaresse heeft ons verwend met ter plekke vers gemaakte crispy sushi in de smaken zalm en kip. Ruime portie, het overgebleven kregen we keurig mee naar huis. We hebben heerlijk gegeten. Het Indonesische rundvlees in ketjapsaus, heerlijk mals. We vonden alles even smaakvol en uitgebreid. Deze mensen doen echt hun best om het naar je zin te maken. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar!