• Lid sinds 14 oktober 2010

Zorba de Griek

Vleuten

Dimitra Fastfood

Nieuwegein

Jos Fuchten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos Fuchten's profielfoto
    Jos Fuchten heeft een recensie geschreven voor Broodje van Martin

Haal daar maar eens een uitsmijter met ham en kaas, lekker 4 gebakken eitjes heerlijke ham en kaas, en vers groenvoer erbij. Ik zweer erbij, en dit voor een leuke prijs. Ga wel voor 17:30 uur!

2. Jos Fuchten's profielfoto
    Jos Fuchten heeft een recensie geschreven voor Zorba de Griek
    Kleine eetwaren Vleuten

Ik kom hier af en toe als ik in de buurt aan het werk ben. De gyros smaakt goed, soms wat veel kruiden, maar ikzelf vind dat wel lekker, ook de tzaziki is prima. Er is altijd wel plaats voor een kort praatje, ik word hier vriendelijk geholpen. Ik bestel eigenlijk altijd een patat gyros, zelf vind ik de hoeveelheid niet echt om over naar huis te schrijven, ik vind het gewoon te weinig en voor de hoeveelheid eigenlijk te duur.

6,7
  3. Jos Fuchten's profielfoto
    Jos Fuchten heeft een recensie geschreven voor Dimitra Fastfood

Ik heb inmiddels bij diverse zaken gyros gehaald, maar ik moet eerlijk zeggen dat het hier het beste is, ook is de tzaziki erg goed van smaak. Het vlees is precies goed gekruid, en als je een patat gyros besteld heb je echt geen trek meer 's avonds. Je wordt hier vriendelijk geholpen, wel moet je een poosje wachten als je rond 18:00 uur komt, maar dat is logisch, mensen komen van ver om hier hun eten te halen, en dan is het gewoon druk. Hoe druk het ook is, je wordt altijd vriendelijk geholpen, dus wat mij betreft een aanrader.