• Lid sinds 18 december 2014

Renao

Arnhem

Joost heeft nog geen foto toegevoegd

1. Joost's profielfoto
    Joost heeft een recensie geschreven voor Renao
    Aziatisch Arnhem

De sfeer van dit restaurant is positief, vind wel dat er qua bediening nog wel het e.e.a. geleerd mag en kan worden. De kleine gerechtjes vind ik persoonlijk niet heel bijzonder. Het is simpel, maar dat wij nu konden zeggen dat het echt súper was, nee dat niet. Decor daarin tegen is leuk en gezellig.

Wij denken dat we hier niet zomaar 1, 2, 3 terug zullen komen.

5,7
  2. Joost's profielfoto
    Joost heeft gereageerd op een recensie van Tommy's

Dat is dus ook onze mening ! Bekijk hun 'goede' recensies eens, 3 op een dag met allemaal 9-ens en 10-en....uhuhmmm

En plaats ik dan een negatieve reactie, dan moet je eerst contact met eet.nu opnemen !

3. Joost's profielfoto
    Joost vindt de recensie door B. Wiegant voor Tommy's leuk
    Internationaal Harderwijk

Op aanraden van vrienden afgelopen zondag avond met 6 mensen er gegeten. Alles duurde erg lang, meerdere keren vragen om drankjes en menu kaarten. Geen stokbrood bij de drankjes.Voorgerechten kwamen pas na ruim 1 uur. Vervolgens moesten we daarna ook nog weer eens ruim een uur wachten op ons hoofdgerecht. Er werden 4 hoofdgerechten gebracht en toen vond de ober het nodig om eerst een ander tafeltje te gaan helpen. Daarna werden de overige 2 hoofdgerechten gebracht. Alles was zo goed als koud, alleen de frietjes waren nog een beetje warm. Een hoofdgerecht "groententuin "voor 15.50 euro was ronduit onsmakelijk, een witte saus waar bovenop alleen wat rauwkost was gedaan . Verder niets. We wilde hier allemaal geen punt van maken omdat we iedere keer erg lang op alles moesten wachten. Dessert durfde wij ook niet meer aan, besloten om dan maar koffie te nemen, ook dat duurde een eeuwigheid, waardoor we zelf naar de kassa zijn gelopen om maar af te rekenen, en dan thuis maar koffie te drinken. De troostbon die we kregen geven wij aan vrienden want wij komen hier nooit meer terug, Slechte bediening en matig eten. Voor dat geld kan je heel wat smakelijker eten met wel een fatsoenlijke bediening.

5,1