• Lid sinds 7 juli 2015

Het Stadscafe

Apeldoorn

Intenzo

Hengelo

JL heeft nog geen foto toegevoegd

1. JL's profielfoto
    JL heeft een recensie geschreven voor Intenzo

JL

Afgelopen week weer eens bij Intenzo gegeten, een plek waar we graag en al jaren komen. Het was zo'n zwoele zomeravond waardoor we in de tuin konden zitten onder de platanen. Je waant je daar meteen in Italië, zo'n mooie rustige plek om te zitten.

Het eten laten we graag aan het personeel over, we hebben alleen aangegeven hoeveel gangen we wilden hebben. Ze weten de perfecte wijnen erbij te schenken. Op gepaste manier weten de personeelsleden het ook persoonlijk te maken waardoor het keer op keer voelt als thuiskomen bij oude vrienden.

Het eten is smullen, de avond voelde weer als pure verwennerij

2. JL's profielfoto
    JL heeft een recensie geschreven voor Het Stadscafe

JL

Het Stadscafe is een locatie waar ik graag kom, prettige sfeer, groot terras en een prima plek voor een hapje en/of drankje. Daarnaast hebben ze het aller- allerlekkerste gebak van Apeldoorn, zowel de appeltaart als de cheesecake zijn het omrijden waard. Vanmorgen had een vriendin, na een zware operatie, enorm veel trek in cheesecake. In de winkels was dit nergens te koop. Ruim voor openingstijd ben ik op de gok naar het Stadscafe gegaan, een aantal medewerkers waren er al. Zonder problemen kreeg ik een paar punten cheesecake mee. Wat een geweldige service!