• Lid sinds 17 april 2018

Brasserie Evertsen

Vlissingen

Jetje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jetje's profielfoto
    Jetje vindt de recensie door Miliaan voor Brasserie Evertsen niet leuk

Tafel besproken half december en waren om 19.20 uur aanwezig en werden snel geholpen. Zo snel dat alle gerechten in sneltreinvaart werden geserveerd, zodat we dachten als het maar vlug op tafel staat zijn ze gauw weer weg. En dat was ook zo 21.20 uur stonden we weer buiten. Dan het wildmenu wat we besteld hadden, de fazant en hertenbiefstukje kon je zo onder je schoenen doen, zo droog en taai. Het enigste wat goed was, was de friet. Ons zien ze daar niet meer en erg vriendelijk waren ze ook niet.

2. Jetje's profielfoto
    Jetje vindt de recensie door Dupont voor Brasserie Evertsen niet leuk

Wij hebben hier al meerdere malen een koffie of thee gedronken, nooit geen probleem gehad. Mooi zicht op de zee, makkelijk te bereiken. Deze keer besloten om er met ons drieën te eten (partner, kindje van 5 en ik). Mijn partner en ik hadden beide porto als aperitief. Hoofdgerecht was een duet van scholfilet en gegrilde gamba's met kreeftenjus en gegrilde kalfs rib-eye met kruidenboter, een pannekoek voor de kleine. Het hoofgerecht werd snel opgediend, wel jammer dat we onze aperitief nog niet op hadden. Gelukkig lust ik mijn vlees graag bleu, wel jammer dat men dit niet op voorhand vroeg. Het vlees was jammer genoeg niet warm, het leek ofwel opgewarmd te zijn of ze hebben dit in de keuken te lang laten liggen. Wat me zou verbazen vanwege de snelle bediening. Ook mijn partner merkte op dat de scholfilet en de gamba's niet warm waren. Dan wacht ik liever iets langer om dan een verse, warme maaltijd te krijgen. Dit kan natuurlijk gebeuren en wij willen niet als lastige klant overkomen. Gelukkig waren de bijgeserveerde frieten wel in orde. Geen klachten over de pannekoek. Even een kanttekening, de kleine was al heel de tijd rustig met zijn speelgoed aan het spelen en na het dessert mocht hij filmpjes op de gsm zien. Wij letten er steeds op dat hij niet te luid is, want dat is niet leuk voor ons en voor de andere klanten. Nu komt de serveerster naar ons om te vragen om het geluid stil te zetten, want de klanten aan de andere kant van het restaurant vinden het storend. Wij zetten direct het geluid van de gsm af maar vragen ons ook vanwaar deze klacht komt. Wij konden namelijk rustig onderling praten zonder gehinderd te zijn door het geluid van de gsm, stond namelijk niet te luid. Wij halen verhaal bij de eigenaar waarop hij ons zegt dat we meer moeten letten op de andere klanten en dat dit een terechte opmerking is. Nu heb ik alle respect voor de horeca en ik zou het zelf enorm irriterend vinden mocht er iemand zijn gsm te luid hebben staan. Dit was echter niet het geval. De houding van de eigenaar zonder nog maar te overwegen of dit misschien een vergissing zou kunnen zijn, is zéér klant- en zéér kindonvriendelijk. Mocht de kleine nu lastig zijn, kan ik dat absoluut begrijpen! Hier komen wij niet meer terug! Wat normaal een gezellig gezinsuitstap zou zijn, is jammer genoeg slecht geëindigd door de onterechte houding van de eigenaar!

1,4
  3. Jetje's profielfoto
    Jetje heeft een recensie geschreven voor Brasserie Evertsen

Nog nooit een slechte ervaring gehad en kom er al jaren. Het eten is altijd goed en de bediening super vriendelijk, en natuurlijk de locatie!

4. Jetje's profielfoto
    Jetje vindt de recensie door Dion jonkers voor Brasserie Evertsen niet leuk

Het 12 uurtje vlees was oké. De specialiteit Uitsmijter Evertsen, dat je daar je naam aanhangt. Met champions ik denk 1tje in vieren gesneden, was echt triest dat eten. Maar wel mooi uitzicht.

5,7