• Lid sinds 6 augustus 2012

De Twee Wezen

Van der Valk

The Bombay Spice

Hengelo

Jeroen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Hengelo

Wij zijn van oorsprong geen mensen die snel naar v.d Valk gaan. Hier een Twentse schnitzel met ui en spek gegeten, die overtrof onze verwachting! Bediening vlot en attent. Cappuccino toe, is hier buitengewoon lekker, wat help is dat deze in een WMF machine gezet wordt. Conclusie dit bezoek was gewoon oké. Prijs kwaliteit is ook in balans.

2. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Van der Poel IJs

Geweldige streling voor de smaakpapillen! Ongelofelijke keuze aan smaken en ondanks de drukte (veel locals weten deze ijsspecialist te vinden) heel vlot geholpen. Kortom een regelrechte aanrader!

3. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor De Twee Wezen

Voor het eerst hier gegeten, als toerist. Bestelde varkenshaas medium, kreeg done niet echt erg want het stuk vlees was eerlijk vlees en goed klaargemaakt. Wel luisteren naar wens klant. Kreeg verder het gevoel dat ik op de wip zat. De snelheid waarmee gerechten op tafel kwamen bedoel ik dan.
    Prijs kwaliteit in onbalans. Helaas geen regelrechte aanrader. Net een voldoende.

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor The Bombay Spice

Zijn er een paar dagen tussenuit vanuit Alkmaar. Gegeten bij dit restaurant. Wij kunnen hier kort over zijn. Bediening oké, sfeer goed, eten smakelijk en van goede kwaliteit! Omdat wij weinig ervaring hebben met dit type eten, kregen we van de eigenaar goede adviezen. Wanneer je dus op vakantie hebt in deze omgeving is dit een echte aanrader. Ook de prijs kwaliteit verhouding is buitengewoon in balans. Lokale bevolking weet dit restaurant in ruime getale te vinden. Wij zeggen....gewoon doen!