• Lid sinds 4 september 2013

Chillers

Emmeloord

Restaurant I

Heerenveen

Jeroen en Ans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen en Ans's profielfoto
    Jeroen en Ans heeft een recensie geschreven voor Chillers

Van de week bij dit restaurant gegeten.

Het eten was heerlijk, en de bediening was lekker vlot.
    Wel ontzettend veel gerechten, waardoor het moeilijk is een keus te maken. Wij houden ook van vegetarisch eten (ook al eten we ook vlees)

Zo hebben ze tapas, een uitgebreide vegakaart, een veelzijdige menukaart, en ze hadden een dagspecialiteit.(dit waren helaas mosselen, en daar houden wij niet van)

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een paar tapas als voorgerecht, en een vegagerecht als hoofdgerecht.

We moeten zeggen dat het ons zeer is meegevallen, we wouden hier eigenlijk nooit heen gaan omdat het een eetcafe is, maar het is zeker restaurant waardig.

Een goede plek om te eten in Emmeloord dus, en we komen hier zeker nog eens weer. Want op de gerechten ben je niet gauw uitgekeken naar mijn idee.

2. Jeroen en Ans's profielfoto
    Jeroen en Ans heeft een recensie geschreven voor Wok to Go

Hier onlangs gegeten toen we in Amsterdam waren en even snel nog wat wilden eten.

Van fastfood (zoals de bekende burgerrestaurants enz.) houden wij helemaal niet.

Maar aangezien wij wel van oosters eten houden, en ook van pittig zijn we hier eens aangewaaid.

Onze verwachtingen waren al niet al te hoog, vooral omdat het in een drukke Toeristenstraat zit waar je weinig goede tenten vind.

Maar het eten was goed. Voor een fastfoodrestaurant (want dat is het toch?) viel het ons ontzettend mee. Ook leuk is dat ze een open keuken hebben, waardoor je kan meekijken dat je zeker weet dat je gerecht vers word gewokt.

Het enige nadeel is dat het erg klein is, waardoor je echt in een soort snackbar eet. Buiten staan wel 2 tafels, maar die waren al bezet.

Maar om even snel wat te eten is dit een goede plek, beter dan alle vette zooi die je normaal rond de Dam krijgt.

3. Jeroen en Ans's profielfoto
    Jeroen en Ans heeft een recensie geschreven voor Restaurant I

Tijdje geleden hier met wat kennissen gegeten.

Het eten en de service was zeer in orde. We hadden een heerlijke curry zoals wij hem zelfs in India nog niet hebben gehad. Het enige nadeel is toch dat de inrichting wat vrolijker kan. Je zou haast verdrietig worden hoe je zit, juist daarom viel het eten en de service juist ontzettend mee.

Maar voor de kwaliteit van het eten zou ik hier zeker heen gaan. We moeten wel even wachten tot iedereen het eten op tafel had, maar al met al zullen wij hier zeker nog wel eens komen als we weer in de 'stad' zijn.