• Lid sinds 2 april 2017

Happy Garden

Breda
  2. Happy Garden

Breda

Jenp heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jenp's profielfoto
    Jenp heeft een recensie geschreven voor Happy Garden
    Chinees-Indisch Breda

De babi pangang en foe young hai waren beide niet goed meer!!! Ik heb gebeld, als je het wilt uitleggen breekt ze al in en dan wordt er gezegd dat kan niet het is de atjar die is zuur. Alsof we niet weten hoe het bij hun hoorde te smaken.

Ze had het nog nooit gehoord dus het kon niet. Ze ging het aan de kok vragen en de telefoon werd opgehangen. Dag ruim 30 euro.

Wij hebben het laatst ook al gehad met iets. Kon ook niet. Oke geven we het nog 1 kans nu NOOIT MEER! Wij kwamen daar met diverse gezinnen en sinds de overname is het steeds slechter geworden. We waren 1 vd laatste die daar van de groep van 30 nog kwamen.

Niet bestellen mensen, slechte kwaliteit atjar zullen we maar zeggen🤮

1,1
  2. Jenp's profielfoto
    Jenp vindt Happy Garden niet leuk
    Chinees-Indisch Breda

Jenp

3. Jenp's profielfoto
    Jenp heeft gereageerd op een recensie van Irodion

Oja en de friet zou zo komen...na een tijd tegen zon jong manneke gezegd we zouden nog friet krijgen...kijkt hij op tafel en onder tafel nee zie m niet staan...lachen joh...en als t nou druk was hahaha

4. Jenp's profielfoto
    Jenp schreef:

De friet zou er ook zo aankomen na een tijd zelf gezegd we zouden nog friet krijgen... gaat zo'n gastje kijken nee staat er niet en kijkt onder tafel...lachen man...pffff en als t nou druk was hahaha