• Lid sinds 23 februari 2016

1. -

Sushi Koi

Arnhem

jennifer heeft nog geen foto toegevoegd

1. jennifer's profielfoto
    jennifer vindt de recensie door Jessie voor Sushi Koi leuk

Wij komen hier sinds 2013 regelmatig en vinden het allemaal lekker. We bestellen een portie van iets en eten we samen wel meerdere hoor. De sashimi salade is zo lekker.

Wel een héél klein minpuntje. Wij drinken Jasmijn thee, uit van die onbenullige dikke bekers. Mijn vriendin is een Chinees. Vandaar de thee.

Van mij krijgen ze een 10-

2. jennifer's profielfoto
    jennifer vindt de recensie door KH voor Sushi Koi leuk

Ik kom hier al meer dan 2 jaar minstens 1 keer in de 2 maanden eten. Met z'n twee, maar ook met groepen. Ook al moet ik er zo'n 50 km voor rijden, ik blijf hier komen! Het is heer-lijk. Al bij meerdere sushi restaurants geweest, maar Koi blijft mijn favoriet. Het eten staat snel op tafel, ook al is het druk.
    Dat er verschillende bediendes aan mijn tafel komen, maakt mij persoonlijk niks uit. Zolang ik maar geholpen wordt. Soms brengen ze de verkeerde gerechten of missen er gerechten. Wanneer je dit aangeeft nemen ze de gerechten terug en/of maken ze er werk van. Ik blijf vaste klant!

3. jennifer's profielfoto
    jennifer heeft een recensie geschreven voor Sushi Koi

Eten was lekker zoals altijd. Nog nooit slecht eten gehad. Alleen was de jasmijnthee lauw. Hebben we ook gezegd, kregen we een nieuwe aangeboden, was heel aardig van ze. Alleen stond het later wel op de rekening wat dus wat minder was.