• Lid sinds 13 augustus 2011

Tapasbar Y Mucho Mas

Den Haag

Restaurant De Tipbrug

Meppel

Jeltje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeltje's profielfoto
    Jeltje heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Tipbrug

Inderdaad, een beetje informeel, maar dat maakt het extra gezellig. In een restaurant waar je niet jezelf kunt zijn, omdat het personeel dat ook niet is, en je ook nog het dubbele aan euro's kwijt bent is een heel stuk minder.
    Hier is alles super voor elkaar, in overleg is alles mogelijk, ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Toppie!

2. Jeltje's profielfoto
    Jeltje heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Y Mucho Mas

Met 2 personen hier gegeten. De tapas waren wel goed en snel klaar en de prijs is ook normaal, maar alle tapas kwamen tegelijk, en de bediening.... nog nooit zo slecht meegemaakt. Dat ze zich daar niet schamen zeg. Er werd niet "eet smakelijk" gezegd, er werd tussentijds niet gevraagd of alles naar wens was, er werd niet gevraagd of we wat zouden willen drinken tijdens de maaltijd, na afloop werd niet gevraagd of alles naar wens was. Met afruimen werd zowaar een handvat van een handtas aan de kant geschopt, waarschijnlijk omdat de tafel afgeruimd moest worden, terwijl we er amper 1,5 uur hebben doorgebracht. En we werden niet gedag gezegd bij het verlaten van deze tent, want een restaurant wil ik het niet eens meer noemen. Het is echt ronduit asociaal. Mij zien ze daar echt nooit weer!