• Lid sinds 18 juli 2016

2. De Brasserie

Meppel

AnyTyme De Wijk

De Wijk

Jeanette heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor De Brasserie

Ik kom hier vaak even een broodje eten of een kopje cappuccino halen met man en/of zoons. Binnen is het gezellig met vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Buiten is een serre waar we niet vaak gingen zitten, omdat er gerookt mocht worden. Dit mag niet meer en dat is een enorm pluspunt! Ik kan De Brasserie echt aanbevelen.

2. Jeanette's profielfoto
    Jeanette vindt De Brasserie leuk

Jeanette

3. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor AnyTyme De Wijk

Voor de makkelijke hap hier vaak eten gehaald, maar erg vaak klopt de bestelling niet. Er is bijna altijd wel een snack die vergeten is (maar wel voor betaald, staat wel op het bonnetje). Bij bellen komt er iemand langs om het vergeten product na te brengen. Dat is dan wel weer service. Vanavond was de Joppiesaus weer vergeten. Volgens de baas zijn wij de enige bij wie het steeds fout gaat. Duh… Tip: controleer de bestelling voordat je het meeneemt.

6,1
  4. Jeanette's profielfoto
    Jeanette heeft een recensie geschreven voor Argentina
    Zuid-Amerikaans Meppel

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Argentina. Hier krijg je toch echt de allerlekkerste spareribs die je je maar kunt bedenken. De rest is trouwens ook heerlijk en goed verzorgd.
    De bediening is vriendelijk. De sfeer is heerlijk ontspannend; geen opgeprikte bedoeling.
    Dit is zeker niet de laatste keer dat we hier eten.
    Ik snap de negatieve recenties hier niet. We hebben nu al een aantal malen bij Argentina gegeten en herkennen er helemaal niets in. Geen dingen op bonnen die we niet gehad hebben, geen onvriendelijke benadering van het personeel.
    En dit is niet het enige restaurant waar wij komen, dus we hebben zeker vergelijkingsmateriaal.
    Voor ons mag Argentina nog heel lang blijven bestaan.