• Lid sinds 22 januari 2012

Mediterrance

Apeldoorn

Restaurant Poppe

Apeldoorn

Jasper heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jasper's profielfoto
    Jasper heeft een recensie geschreven voor Restaurant Poppe

Jasper

Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten. Een van de betere restaurants van Apeldoorn. Lekkere wijn, lekkere gerechten, goede smaken, precies goede verhouding op bord. Eigenlijk het enige wat we niet begrepen waren de aardappels uit de bbq, die oogden saai en er had eigenlijk een frisse dip bij gehoord.

2. Jasper's profielfoto
    Jasper heeft een recensie geschreven voor Mediterrance

Gelukkig hadden we een vakantieveilingen-bon, anders was het behoorlijk duurkoop geworden, de losse prijzen voor een gerechtje zijn totaal niet in verhouding tot wat je krijgt.
    Bij het reserveren hadden we aangegeven dat mijn partner glutenvrij dieet heeft en dat ook nog eens voor de zekerheid bij binnenkomst gezegd. Moet goed komen denk je. Niet dus..
    Gang 1: stokbrood met tapenades. Glutenvrij brood? Nee, dat hebben we niet. Ohw.
    Gang 2: koude tapas, deze waren best lekker!
    Gang 3: warme tapas, wat een ellende. Glutenvrij? Nou nee, alles wordt op de automatische piloot op tafel gekwakt, opgenoemd wat het is en glutenvrij? nee moet ik even gaan vragen.. Nu lag heel veel "lekkers" liefdeloos in saus te drijven of zag er zelfs onsmakelijk uit. Uiteindelijk bleek ongeveer de helft af te vallen na tussenkomst van de eigenaar. Fijn! Champignons die voor het gevoel urenlang in azijn hadden gelegen, de overvloed aan overbodige sausjes die de smaak van het vlees/vis geen goed deden. Het meeste was verre van vers, of met een echte diepvries-smaak. Nergens proef je "liefde voor koken of kennis van zaken". Sfeer kan ook stukken beter, nergens is "mediteraans" te herkennen, ook niet qua achtergrondmuziek. Niet voor herhaling vatbaar, maar wel een prima avond gehad verder.

4,7