• Lid sinds 26 januari 2017

Emmen

Janny De Jong heeft nog geen foto toegevoegd

1. Janny De Jong's profielfoto
    Janny De Jong heeft een recensie geschreven voor Indian Spices

Via de AH restaurantactie wilden we kennis maken met dit restaurant. Dat was een misrekening. We hadden voor 3 personen om 17.00 uur gereserveerd via de actiesite. Bij aankomst en eenmaal aan tafel kregen we mondeling het menu te horen. Daarvan kregen we niet veel mee, maar we gingen ervan uit dat alles in orde zou komen. De wachttijd was lang en de gerechten hielden in hoeveelheid niet over. Later begrepen we dat hetgeen er op tafel kwam voor 2 personen bestemd was. Pas bij het dessert werd dat goed duidelijk toen er twee nagerechten werden geserveerd. Bij het afrekenen werd een nota voor 2 personen gepresenteerd. De kaart hadden we toen al ingeleverd. Een vreemde gang van zaken; 2x betalen plus een AH bon tegenover een tweepersoons maaltijd. We kwamen er met de bediening helaas niet uit. Maar de grote verrassing moest nog komen. Bij thuiskomst bleek dat de reservering om 17.00 uur (terwijl wij in Emmen waren) was veranderd van 3 naar 2 personen. Dat had het restaurant zelf even geregeld. Dit is bedrog en dat kan niet de bedoeling van meneer Heijn zijn geweest. Wordt vervolgd.

4,5