• Lid sinds 11 januari 2015

De Bottermarck

Kampen

Bella Italia

Kampen

Janine de Bruijn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Janine de Bruijn's profielfoto
    Janine de Bruijn heeft een recensie geschreven voor Syrisch Eten
    Midden-Oosters Apeldoorn

Heerlijk gegeten. Informele sfeer. Een hardwerkende familie die er alles aan doen om de gasten het naar de zin te maken. We komen zeker terug!

2. Janine de Bruijn's profielfoto
    Janine de Bruijn heeft een recensie geschreven voor De Bottermarck

Het eten smaakte heerlijk. Bediening stijfjes en de porties uitgeknepen. We hadden een drie gangen menu, maar het hoofdgerecht was echt weinig. (Stukje vlees met drie bonen, 1 hapje puree.) Voor de smaak willen we zeker terug komen, maar dan moeten de porties groter!

3. Janine de Bruijn's profielfoto

Ericaweg 2 Epe
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Peter Bosch

Twee weken geleden op woensdagavond met 4 personen gegeten bij Veluws Eethuis Wissel. En winterproeverij gegeten. Diverse soorten stamppotten met ruime garnituur. Perfect eten. En ook prima prijs/kwaliteit verhouding. Buffet werd steeds ruim op tijd bijgevuld. Ook zeer prettige en aardige bediening. Hier weet men nog wat goed gastheerschap is. Een restaurant wat ik zeker ook aan anderen zal aanbevelen. Wij komen hier zeker terug.
    Hartelijke groet,
    Peter Bosch

5. Janine de Bruijn's profielfoto
    Janine de Bruijn heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

Paar keer gegeten hier, we komen niet meer terug. Het begint een beetje een klungelige boel te worden. Kaart veranderd niet. Menukaart was smerig, alle drankjes waren niet gerekend en hoofdmenu word smakelozer. Beetje vergane glorie gevoel heb ik bij dit restaurant.