• Lid sinds 4 maart 2012

Het Arsenaal 1309

Doesburg
  3. Het Arsenaal 1309

Doesburg

Jan Willem heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft gereageerd op een recensie van La Rusticana

Of u bent snel tevreden of ze hadden ene redelijke dag, maar heb zelden zo'n drama meegemaakt. Met name hoe ze daarna omgaan met feedback tart alles!! Nooit meer.

2. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft gereageerd op een recensie van La Rusticana

Eens, wat een drama dit restaurant

3. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft gereageerd op een recensie van La Rusticana

Uiteraard La Rusticana met een PB even op de hoogte gebracht van onze teleurstellende ervaring. geen reactie, pas naar de 3 herinneringsmail, kwam er een "slappe" reactie van de heer T Frassi de gastheer en sommelier dat het jammer was maar toch bedankt voor de terugkoppeling. Kennelijk is de klant niets waard. Feit.

4. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft een recensie geschreven voor La Rusticana

Che desastro

Ik had het al moeten weten toen ik bij binnenkomst doffe wijnglazen op onze tafel zeg staan.
    Ontvangen door een, in mijn ogen, voor de horeca volstrekt ongeschikte gastvrouw. Ze sprak geen Nederlands alleen Engels en Italiaans. Toen ik aangaf dat ze tegen mij en mijn zoon Italiaans kon praten en tegen de anderen Engels bleef ze in de meeste gevallen Engels praten.
    Geen vriendelijkheid. Niets
    Besteld Carpaccio. Erg waterig en smakeloos. En dat voor de hoofdprijs van bijna 20 euro. Jeugd wilde cola. We hebben alleen zero??….??? Hoezo?? Wilt u ijs en citroen. Ja graag. Kwam uiteraard zonder.
    Hoofdgerecht. Tournedos. 2 maal met boter ipv saus. En met aardappelen, 2 keer bevestigd door gastvrouw. Gebakken aardappels op bord. Hoofdgerechten kwamen. Met aardappel puree en zonder boter. Er kwam gedurende het eten ook niemand vragen of alles naar wens was. Dus …. Bij het afruimen maar aangegeven dat we teleurgesteld waren. O sorry sorry daarna een andere ober. Ja vervelend wat kan ik nog voor u doen. Wat had u in gedachten zei mijn vrouw. Geen antwoord en niet meer aan tafel gezien. Na 10 minuten kwam de Italiaanse dame weer of we de dessertkaart nog wilde zien. Of dat ze koffie of wijn mocht aanbieden. Momentum ruimschoots voorbij. Laat maar. Afgerekend een fors bedrag. En daarbij vroeg een jonge man wat er precies gebeurd was. Hij zou het bespreken met zijn manager. Meest sneu nog voor de 20e verjaardag van mijn zoon. Wat en deceptie.

2,8
  5. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft een recensie geschreven voor Het Arsenaal 1309

Wat een slechte bediening en wat een slechte kwaliteit.

1,9
  6. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem vindt Het Arsenaal 1309 niet leuk

Jan Willem

7. Jan Willem's profielfoto
    Jan Willem heeft een recensie geschreven voor Oude Post
    Internationaal Renkum

Net terug, nieuwsgierig door de goede recensies in De Telegraaf. Ontvangst door een dame die niet goed nederlands sprak en onvoldoende aandacht heeft voor de klant. Lang wachten op de kaart. Uiteindelijk naar brood gevraagd, kwam afgepast, nogmaals brood gevraagd, geen boter, dit ook weer gevraagd. Carpaccio vooraf, heel pijnboombos erop, en geen parmazaanse kaas, wel megaveel taaie droge rucola. Kortom geen smaak. Hoofdgerecht prijs-kwaliteitverhouding niet navenant. 1 puntzakje friet voor 5 volwassenen. Wel bij te bestellen, maar dan is je hoofdgerecht reeds op en komt de friet. Er liepen 3 personen in de bediening voor 2 tafels en er was geen aandacht voor de klant. Je voelt je niet als klant gewaardeerd.
    Kortom voor ons is een herhalingsbezoek niet aan de orde.

2,3