• Lid sinds 3 mei 2017

Kade 87

Rotterdam

Shabu Shabu

Rotterdam

jamillaa heeft nog geen foto toegevoegd

1. jamillaa's profielfoto
    jamillaa heeft een recensie geschreven voor Kade 87
    Internationaal Rotterdam

Kade87 is een super mooi restaurant. Het is erg hip, maar tegelijkertijd modern. Dat maakt het restaurant toch wel uniek in zijn eigen soort. We werden goed ontvangen en naar onze tafel gebracht. We werden netjes gevraagd wat we te drinken wilden. Ze hebben veel verschillende wijn, dus ik wilde de wijn kaart wel bekijken. Echt heel veel keuze, wat een luxe. Als hoofdgerecht heb ik een malse ossenhaas genomen (aanrader!). Al met al was het een mooie avond.

2. jamillaa's profielfoto
    jamillaa heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Met vriendinnen bij Shabu Shabu in Rotterdam gegeten. Leukste tijd ooit gehad. Veel gelachen en heerlijk gegeten. Zoals altijd de sushi is echt geweldig. Lekker mals en de vis is altijd goed. Rijst niet te kleverig. Kom heel vaak bij Shabu Shabu en het is altijd weer een feest. Top service geleverd en natuurlijk heerlijk eten. Wij komen zeker terug!

3. jamillaa's profielfoto
    jamillaa heeft een recensie geschreven voor Restaurant Marco Polo

Gister nog met mijn vrienden gegeten bij Marco Polo. Heerlijke verse pizza’s. Personeel was erg klantvriendelijk en luistert graag naar de wensen van de mensen. De prijs van de gerechten die op de menukaart staan is heel aangenaam. Voor een klein prijsje heb je heerlijk eten. Wij hebben zeer genoten van het lekkere eten en zullen vaker terugkomen!

4. jamillaa's profielfoto
    jamillaa heeft een recensie geschreven voor Rosso

Erg lekker gegeten bij Rosso. Het was iets aan de prijzige kant maar het eten was toch echt van kwaliteit. Je kan zien dat er hier met passie en beleid met het eten om gegaan wordt en dit proef je ook zeker terug. Het bedieningspersoneel had naar mijn mening wel wat losser mogen zijn het voelde allemaal zo stijf en in geprogrammeerd aan, jammer. Over het geheel zeker een leuke avond gehad en we zullen zeker nog een keer terug komen!