• Lid sinds 30 maart 2017

Restaurant ONE

Roermond

Ernesto's Cantina

Sittard

james heeft nog geen foto toegevoegd

1. james's profielfoto
    james heeft een recensie geschreven voor Restaurant ONE

james

Dinsdag 23 mei voor het eerst gaan dineren bij Restaurant ONE.

Heerlijk weer dus buiten begonnen met een aperitief.
    We hadden gekozen voor het 3 gangen Market menu met als aanvulling oesters als extra voorgerecht en de asperges als tussengerecht.

Oesters waren super vers en verrassend lekker gecombineerd met passievrucht en bleekselderij.
    Als voor gerecht hadden we kabeljauw wat ook weer heerlijk vers was en een hele mooi van structuur was.
    Alle gerechten worden met veel aandacht bereid en dat zie je ook terug.
    De asperges als tussen gerecht was echt een aanrader met een mooie beurre noisette, de asperges lagen op ei, bieslook en een krotkantje van aardappel.
    Ook het hoofdgerecht was weer super verzorgd het een uitstekend gegaarde kippetje.
    En als nagerecht een heerlijk chocolade dessert.
    We hadden een hele vriendelijke gastheer die ook zeer bekwaam was.

Al met al een hele goede ervaring en ik kom zeker nog eens terug.

2. james's profielfoto
    james heeft een recensie geschreven voor Ernesto's Cantina

Gisteren lekker gegeten bij Ernesto's. Een heerlijk kleurrijke Mexicaans restaurant. Ze werken met kleine gerechtjes waardoor je in principe altijd precies genoeg hebt zo niet kan je nog wat kleins bijbestellen.
    Ik had een burrito, adobo de res (langzaam gegaard rundvlees)en zoette aardappel frietjes.
    De burrito was niet helemaal mijn smaak maar daar in tegen was de Adobo de res buiten gewoon lekker even eens als de zoette frietjes. Uiteindelijk heb ik nog een maiskolf bijbesteld waar een bijpassend sausje naast lag van limoen en kaas.Mijn tafelgenoten hadden de Ernesto's Fajita's genomen wat er ook erg goed uitzag. Ze kregen een heet pannetje op tafel met kip en garnalen en daar bij kregen ze allemaal verschillende bakjes met sausjes en groentjes en torrtilla's zodat ze hun zelf konden beslissen hoe ze de tortilla's gingen vullen, en alle bakjes konden voor niets worden bijgevuld.

En toen de toetjes daar ga ik niet te veel over zeggen alleen dat ze goddelijk zijn!!!

De bediening was vriendelijk en attent en er heerst een gemoedelijke sfeer.
    Kom zeker nog eens terug.