• Lid sinds 26 januari 2019

Eindhoven

Jacqueline Klein Kiskamp heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jacqueline Klein Kiskamp's profielfoto
    Jacqueline Klein Kiskamp heeft een recensie geschreven voor Manca

Top gegeten weer bij Manca in Veldhoven het wordt bijna cliché. Die heerlijke authentieke smaken en lekkere wijnen. ik kan daar geen genoeg van krijgen. Ga met een big smile naar huis. Als bonus de gezellige sfeer en het leuke personeel en je hebt een topavond!
    Aanrader: haal ook eens een afhaalpizza. Mijn gezonde vegetarische pizza was fantastisch!!

2. Jacqueline Klein Kiskamp's profielfoto
    Jacqueline Klein Kiskamp heeft een recensie geschreven voor Parkzicht

Lekker steak tartare besteld de verwachting was hoog, want de bediening opperde goede keuze. Het gerecht werd geserveerd… ontzetting… een bord met rauw gehakt zoals je die besteld bij de slager met een klein beetje geklutst eigeel er bovenop… geen kruiden… niets… smaakte nergens naar… 1 flesje tabasco en worcester saus zou het moeten doen! Laat ik nu denken dat de kok het gerecht maakt en op smaak brengt anders kun je net zo goed zelf thuis koken. Toch maar even aan de bediening laten weten dat het niet smaakt. De ober dacht mee en zei ik ga het oplossen… wilden we een ander gerecht? Mag het een toetje zijn want eerlijk gezegd hoefde een hoofdgerecht niet meer. Oké dessert werd gebracht… citroentaartje… bovenal citroen maar weke cake en ijs had geen smaak maar het was te eten… rekening gevraagd… uhhhh foutje misschien alles was berekend… niks geen oplossing… nee was misverstand hoor we hadden een kop koffie kunnen krijgen… snel afgerekend maar toch boos over deze service om klanten zo de deur uit te laten gaan! In ieder geval de buren aan ons tafeltje kunnen redden, die meteen opperden dat gerecht gaan we dus niet bestellen! Jammer van het begin van een avondje uit met mijn dochter!

3. Jacqueline Klein Kiskamp's profielfoto
    Jacqueline Klein Kiskamp vindt Parkzicht niet leuk