• Lid sinds 27 oktober 2015

Du Commerce

Nijmegen

Kreta

Deurne

Ivonne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor De Griekse Keuken

Vanavond een paar heerlijke menu’s afgehaald. Alles lekker op smaak, goed warm en netjes verzorgd. Echt top!

2. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor Kreta

Vanavond voor de 2e keer bij Kreta geweest en ook nu weer een positieve ervaring. We werden vriendelijk welkom geheten en naar een tafeltje gebracht. Meteen werd de mogelijkheid geboden om een ander tafeltje te krijgen als er plaats kwam omdat het niet het gezelligste plekje in het restaurant was. Even daarna zijn we in de serre gaan zitten en hebben we heerlijk gegeten. De porties waren wel echt te groot. De salades waren heerlijk. De bediening was vriendelijk, vlot en betrokken. Het enige minpuntje was dat het in de serre best wel afkoelde op het einde van de avond. Toch minder gezellig.

3. Ivonne's profielfoto
    Ivonne heeft een recensie geschreven voor Du Commerce
    Internationaal Nijmegen

Al vaker bij du Commerce geweest maar vandaag viel het erg tegen. De bediening was vlot met de bestelling opnemen maar het eten liet lang op zich wachten. Het was duidelijk te zien dat het niet georganiseerd liep. Uiteindelijk naar onze bestelling gevraagd en na een onverschillige reactie, onze broodjes gekregen. Die smaakte overigens prima. De koffie werd gebracht toen we de broodjes bijna op hadden terwijl het personeel ondertussen zelf wat zat te eten. Ook andere gasten informeerden naar hun bestelling. Het was te zien dat er verschillende maaltijden vanuit de keuken waren klaar gezet maar om onduidelijke redenen bleef het staan terwijl het personeel er niets mee deed. Totaal geen betrokkenheid met hun werk of de gasten.