Dara

De Kleine Ondeugd

Rotterdam

Café-Restaurant Trez

Amsterdam

Isabelle Vermeer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Isabelle Vermeer's profielfoto
    Isabelle Vermeer heeft een recensie geschreven voor Dara
    Internationaal Amersfoort

Werkelijk indrukwekkend. We wonen zelf in Amsterdam, maar zoiets is helemaal geweldig. Lekker groots en stads. Goed gevarieerd eten, goed gekruid en nette presentatie (een bijzondere kaart, wow!). Bediening was attent en werkte hard.

Het is wel fijn dat je gewoon tussendoor op het terras kunt roken, dat maakte het voor ons als rokers aangenaam. Een heerlijk wijntje erbij. Amersfoort is helemaal mijn favoriet geworden.

Dara kunnen we daarom van harte aanbevelen.

2. Isabelle Vermeer's profielfoto
    Isabelle Vermeer heeft een recensie geschreven voor De Kleine Ondeugd

Erg gezellig en vooral goed (spicy) eten. Echt een aanrader in een grote stad. We komen hier altijd graag!

3. Isabelle Vermeer's profielfoto
    Isabelle Vermeer heeft een recensie geschreven voor Café-Restaurant Trez

Enorm leuk en gezellig restaurant. Trez is een klein restaurant. De kaart is prima. Eten smaakt goed. Je kunt er lekker en ongedwongen eten. Heb wel het idee, dat het vorig jaar een beetje beter was, zowel het eten als sfeer. Desondanks blijft Trez een super aanrader!

4. Isabelle Vermeer's profielfoto
    Isabelle Vermeer heeft een recensie geschreven voor Café Restaurant Amsterdam

Goed restaurant. Het is een leuk concept om in een voormalig fabriek nu een café-restaurant te hebben. Sfeer is daardoor perfect (lekker stads: industrieel). Het eten smaakte goed. Bediening kan veel meer aanwezig zijn. Verder alles ok.