• Lid sinds 23 september 2023

Heerhugowaard

1. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Andre,

Volgens mij is dit platform ook bedoeld om een recensie achter te laten. Lang of kort, dat maakt niet uit.
    Dit is mijn mening, mijn beleving.
    Ik heb het gezellig gehad met mijn zoon en zal altijd vriendelijk zijn naar de bediening. Maar mijn beleving is mijn waarheid. En ik schrijf hier wat ik heb ervaren. Ik begrijp dat u dit vervelend vindt om te lezen, maar daar is dit platform nu wel eenmaal voor.

Daar wil ik aan toevoegen, dat als ik een professionele restaurant tester was geweest die recensies schrijft, er ook niet persoonlijk naar u toe een gesprek had plaats gevonden, maar zou er een recensie worden geplaatst over het eten.
    Zoals ik al aangaf, het eten was goed, behalve de salade.
    De bediening vriendelijk en netjes, echter te gemaakt (vind ik)
    De rest van mijn beleving was ik niet van ondersteboven.
    Waarom zou ik dit daar ter plekke met u gaan bespreken?
    Ik heb nadien besloten dat dit gewoon niet de juiste plek voor mij is om een avond uit eten te herhalen.
    Met een vriendelijke groet zal ik mijn bericht afsluiten.

2. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft een recensie geschreven voor Bij Rembrandt

We werden goed ontvangen, maar werden achterin een hoekje een tafeltje aangewezen. We waren één van de eersten en de zaak zat niet vol.
    Daardoor miste ik wel het gevoel van gezellig uit eten. Geen reuring om je heen. De varkensschnitzel was lekker. Dit was een aanbieding, je kreeg er friet en salade bij.
    De 'salade' die bij deze varkensschnitzel hoorde was echt de meest zuinige en saaie die ik ooit voorgeschoteld heb gekregen. "Ik kan ook een zak gemengde sla leeggooien en een paar stukjes totaat en komkommer er op leggen met twee druppels dressing die je soms wel en soms niet proefde als je een hap nam." De friet was goed gebakken. Helaas had ik de pech dat er eentje aan de zijkant zo'n hard stukje had, dat ik mijn vulling kapot beet. Grote pech. De champignonsaus die ik bij het vlees koos was goed.
    Het dessert was wel lekker, zoals deze Spaanse crema Catalana hoort te zijn.
    De bediening was vriendelijk, maar ik vond het erg 'gemaakt', het kwam niet echt gewoon spontaan over.
    Al met al, denk ik dat ik deze zaak niet meer zal bezoeken.