• Lid sinds 21 maart 2011

De Rooie Kater

Zuidlaren

La Cucaracha

Zwolle

Ina Timmeren heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ina Timmeren's profielfoto
    Ina Timmeren heeft een recensie geschreven voor La Cucaracha

Alles wat ik hier heb gegeten was lekker en goed klaargemaakt. Regelmatig hier gegeten, goede service. Het duurt soms wel lang maar dat is het waard. Je moet wel reserveren op de zaterdagavond en dat zegt wel wat...!

2. Ina Timmeren's profielfoto
    Ina Timmeren heeft een recensie geschreven voor De Rooie Kater

Het eten bij de Rooie Kater was zwaar onder de maat.

De kaart was veel te uitgebreid, ontzettend veel keuze in pizza's, vlees- en visgerechten, pasta's, te veel om op te noemen.

Dan kan je natuurlijk niet alles met de nodige aandacht bereiden. Alle sauzen kwamen uit een tube of fles. En ik dacht mijn rode-wijnsaus uit een zakje van Knorr of Honig te herkennen.

De groenten die bij de plates kwamen waren bleek en zo gaar dat ze uit elkaar vielen. De frites waren te lang gebakken. Ik had een kalfsbiefstuk met bacon er omheen, samen met die instant-saus was dat volgens mij een slechte combinatie... Het smaakte voor geen meter.

Het toetje: de slagroom kwam uit een bus en had een chemische smaak. Het is toch niet zo moeilijk om een beetje slagroom te kloppen?! De chocoladesaus kwam ook uit een potje en het ijs was niets bijzonders. Op onze bonbonniere bij de koffie lagen nog stukjes groente van de vorige gebruikers.

Je krijgt wel van alles genoeg, maar ja, je wilt toch ook wat lekkers?

De service was wel ok: de meisjes waren onzeker en deden niet alles goed, maar ze deden zeker wel hun best.