• Lid sinds 13 juni 2012

De Bosrand

Arcen

Francis

Venlo

ilse heeft nog geen foto toegevoegd

1. ilse's profielfoto
    ilse heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Sluis

We hebben een maand geleden hier met 4 personen gegeten. Het eten smaakte erg goed. Ikzelf had mosselen. Deze waren overheerlijk en zeker een aanrader.

2. ilse's profielfoto
    ilse heeft een recensie geschreven voor De Bosrand
    Pannenkoekenhuis Arcen

De pannenkoeken waren goed te eten. Het personeel daarentegen was zwaar onder de maat. Personeel stond met zen alle de hele tijd bij de bar met elkaar te praten. Het restaurant zat op dat moment compleet vol. Je moest een aantal keer vragen om nog wat te drinken, terwijl er 2 het drinken ophadden toen de pannenkoeken kwamen. Er werd op dat moment niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Ook moest je vragen om de appelstroop en poedersuiker. Al met al niet echt klantvriendelijk dus! Ik zou zeggen het was eens en nooit meer.

5,9
  3. ilse's profielfoto
    ilse heeft een recensie geschreven voor Francis

ilse

Een tijdje geleden hier eten besteld. Dit zou binnen een half uur, drie kwartier bezorgd worden. Na 1 uur echter nog geen eten. Nogmaals gebeld. Het eten zou er binnen 10 min zijn, ze reden nu aan. 20 min later nogmaals gebeld, want we hadden nog steeds geen eten. Weer hetzelfde verhaal, binnen 10 min is het er. Na 1 uur en drie kwartier later kwam dan eindelijk het eten. Het eten was overigens wel lekker, maar de volgende keer zal ik het zelf gaan halen en hopenlijk hebben we dan iets eerder het eten!

6,5