• Lid sinds 11 oktober 2022

Afsana

oKay

oKay

Rotterdam

Huib van den Berg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Huib van den Berg's profielfoto
    Huib van den Berg heeft een recensie geschreven voor Afsana

Met 6 personen heerlijk gegeten. We vroegen we om gecombineerde menu's zodat iedereen wat verschillende gerechtjes kon proeven en dit was een geslaagde keuze. Twee verschillende samosa voorgerechtjes, erg lekker gekruid en zeer smakelijk. Daarna een verscheidenheid aan vleesgerechtjes zoals lam, kip, gehaktballetjes, kebab. Ook verschillende groentegerechtjes, o.a. spinazie, linzenpuree, aubergine en aardappelen en een salade, en vergezeld met 2 soorten rijst, beide verschillend gekruid. Alles goed warm opgediend. Mooi sfeervol ingericht en ook de bediening was prima en snel. Alleen zowel dames en herentoiletten zijn niet fris. Dat moet beter. Alles bij een geslaagde avond.

2. Huib van den Berg's profielfoto
    Huib van den Berg heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Heerlijk 3 gangen wildmenu gegeten en daarbij een passend herfstbier van de tap. Overigens ruim assortiment bieren van de tap én op fles. Telkens weer weten ze ons te verrassen met andere smaakvolle menu's. Bovendien altijd vriendelijke en vlotte bediening. Prijzen zijn ook nog eens betaalbaar op de koop toe. Kortom, wij komen hier graag!

3. Huib van den Berg's profielfoto
    Huib van den Berg heeft een recensie geschreven voor oKay
    Internationaal Rotterdam

Dit weekend voor het eerst een nieuwe menukaart gepresenteerd en we waren meteen aangenaam verrast.
    Wij kozen beide voor de rode mul en gamba's op Spaanse wijze met bonen, doperwtjes, aardappel en stukjes chorizo in een een lekker gekruide tomatensaus. Smaakte meer dan voortreffelijk, mooi prijsje en prima portie op de koop toe. Bovendien bestelde we nog wat extra roerbakgroenten en dit paste prima bij het gerecht. Zoals altijd een attente bediening en altijd even vriendelijk. Aanrader dus!