• Lid sinds 30 juli 2009

De Kloosterhoeve

Harmelen

De Rede van Dronten

Dronten

Hoekman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor De Rede van Dronten

19-7-13 hier gegeten mooi weer. Lekker buiten gezeten op het terras. Vooraf combi lolly blok € 15,50 voor 2 personen. opgerolde wraps 8 stukjes op een stokje met vis en vlees lekker sausje beetje rucola, lekker.
    Goed Spaans wijntje erbij € 3,50. Partner nam de saté spies € 16,50. Goed vlees lekkere saus beetje frites erbij wat kroepoek. Rauwkost en atjar.
    Ik nam een maaltijdsalade met Serranoham € 14,50. Deze bestond uit een zakje sla in een diep bord gekieperd met een beetje slasaus en een half ons Serranoham 2 stukjes Turks brood en 2 taaie reepjes geroosterd brood. Echt lef hebben dat je hiervoor € 14,50 durft te vragen.
    Bediening kwam netjes vragen of het smaakte, op mijn beklag over de sla kon ik van de keuken opeens vulling krijgen voor in de sla. Geen gebruik van gemaakt. Jammer. Rede, voorlopig zien jullie ons niet meer terug

2. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor Puur Sanh
    Internationaal Berg en Dal

Ik durf het bijna niet op te schrijven maar na al die lovende recensies dan toch een negatieve.
    Een voor ons onduidelijk concept dat niet werd uitgelegd. Erg lang wachten en dan komen er glaasjes met muizenhapjes. De smaken zijn heerlijk maar alles past in een holle kies.
    Personeel dat allemaal alle tafels aan het bedienen is, erg onrustig voor de gasten. Na het hoofd gerecht zijn we weggegaan en hebben om de hoek nog een patatje gehaald. Verlangend hebben we gekeken naar de overkant, daar zit het restaurant waar we de avond ervoor hadden gegeten, spijt hadden we!

3. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Put

Onlangs hebben we hier voor de 2e x gegeten tijdens een korte vakantie in Berg en Dal. Vorig jaar was dit een pure smaak beleving en vol goede moed streken we neer op het terras. Het was prachtig weer. Uitstekende bediening, aardig maar met de gepaste afstand. We zijn niet teleurgesteld, wat was het lekker.
    Ook de kleine hapjes en de spoom tussendoor, mijn hemel wat kan die man koken. En dan die asperges...fantastisch. Zeer zeker een dikke aanrader. Vooral omdat dit een familie bedrijf is en meneer al jaren in de keuken staat, weet je, constante kwaliteit. Aanrader!!! Wel vooraf reserveren!

4. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor De Kloosterhoeve

Juni 2009 met (vegetarische) dochter gegeten.
    Bij toeval terecht gekomen, na bezoek aan kasteel Haarzuilens.
    Wat een geweldige sfeervolle plek. Perfecte bediening. Het eten perfect! Het zijn schilderijtjes.
    Ook voor de vegetarier wordt echt moeite gedaan, bitterballetjes geitenkaas met appel.
    De liefhebber van grote porties met veel aardappels moet hier niet komen eten.
    Als je van bijzondere dingen en verrassende smaken houdt, zeker doen.
    2 pers, 3 gangen, 4 drankjes + koffie na +/ € 80,- .
    Niet te gek dus. Echt een aanrader!

5. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor Hajé de Lepelaar

Mensen, het is een wegrestaurant!
    Een lunch of broodje kun je hier prima nemen.
    Het voordeel van deze locatie is dat je bij mooi weer heerlijk buiten kunt zitten op een prachtig terras.
    Er is een geweldig uitzicht. Van hieruit kun je heerlijk wandelen of fietsen in de Oostvaardersplassen.
    Auto op de parkeerplaats (gratis).
    Vooral richting Lelystad heeft een erg mooi terras.

6. Hoekman's profielfoto
    Hoekman heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Houtrib

Zit hier soms een andere eigenaar?
    In het verleden wel eens behoorlijk gegeten.
    Half juni 2009 weer eens geweest.
    Zeer traditionele kaart, flinke prijzen. Leuke amuse (meloensoepje koud, snippertje spek) maar verder niet verrassend.
    Gekookte/gebakken aardappels veel te zacht. Bijna geen groente garnituur.
    Aardige bediening die moeite voor je doet.
    Hier moet wat ons betreft een frisse wind doorheen voordat we hier terug komen.

5,7