Herbert's profielfoto

Herbert

Hengelo (OV)
  • Lid sinds 17 september 2010
  • Leeftijd: 55

Ben getrouwd met 2 kinderen, eten regelmatig buitn de deur of samen met vrouw en kinderen of alleen met mijn vrouw.

We zijn geen echte kieskauwers, maar houden wel van een ruime keuze, schone omgeving en vriendelijk personeel.

Chinees, Indonesies, Indisch, Mexicaans, Italiaans en Pannekoeken dat zijn wel onze favorieten

Mayur Kitchen

Zwolle

Frans op den Bult

Deurningen

Pizzeria da Renato

Enkhuizen

Herbert heeft nog geen foto toegevoegd

1. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Mayur Kitchen

Heerlijk gegeten de Bengaalse vis Curry was over heerlijk en lekker pittig, mijn vrouw heeft genoten van haar zalm Curry. Heerlijk ijs na.

Heb zelf een maagverkleining gehad, kan daardoor 1. Niet veel op en 2. Niet alles verdragen. Maar de porties waren perfect en geen problemen met de maag.
    Ook er fijn is dat je in bepaalde gerechten de kip (kan ik niet verdragen) kunt vervangen door lam of gamba's..
    Gezellige inrichting, zeer vriendelijke bediening. Gegarandeerd opnieuw naar Mayur Kitchen als we weer een dagje naar Zwolle gaan.

2. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Pizzeria da Renato

In 1 woord: Geweldig.
    Heerlijke pizza's een unieke smaak ervaring. Heerlijke wijn en een top service, zeer plezierige bediening.
    Een must als je in Enkhuizen bent, maar beter wel even reserveren.

3. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Grandcafé De Steeg

Heerlijk gegeten met ons viertjes gezellig café restaurant warme sfeer, vriendelijk en gastvrije bediening. Eten was goed verzorgt, hertenbiefstuk en wildzwijnfilet op bospaddestoelen waren heerlijk. Zo ook de varkenshaas de Saté en de shaslick alleen de spare ribs mochten iets meer smaak krijgen.

Piepklein min puntje op de bovenverdieping is roken toegestaan en daar zijn ook de (goed schone) toiletten, niet rokers moeten daardoor wel door de rook naar toilet en ook de bediening loopt in de rook.

Maar dit was ook het enige minuutje dat ik kon vinden.

Was onze eerste keer in De Steeg maar zeker niet de laatste.

4. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Elat

Het smaakt goed maar is allemaal wel erg vet, zelfs de pizza doos kun je uitwringen als je thuiskomt en dat vind ik een prestatie. Personeel komt wat lomp en onvriendelijk over. Echt een glimlach doet wonderen mannen (want de dames bij Elat zijn vriendelijker).

Minder vet, altijd verse groenten en het is een super eetgelegenheid.

Ook ogen de salades niet altijd fris.

5. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria Walda

Het aanbod in vergelijking met andere cafetaria's is wat klein, maar de standaard zaken hebben ze wel.

Smaak is goed, niet (te) vet en bereiding is niets op aan te merken. Mijn favorieten patatje stoofvlees en de loempia speciaal.

Curry vind ik niet lekker die is bij de meeste andere cafetaria's beter.

De bediening is correct maar moeten leren (glim)lachen, een lach op je gezicht kost minder moeite dan een chagrijnige blik en oogt vriendelijker.

6. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Indrapoera
    Chinees-Indisch Hengelo

De kwaliteit van het eten is prima ruim een jaar geleden van eigenaar gewisseld en het eten smaakt gewoon lekker.

Waar ze alleen moeite mee hebben is drukte dat krijgen ze niet onder controle wacht tijden lopen dan al snel op naar 3 kwartier of meer.

De kaart is standaard zoals je die bij 90% van dit soort restaurants aantreft geen specialiteit van het huis, of je moet de bami loempia met babi langarmig meerekenen is een echte aanrader. Alles is goed bereid, verse producten worden gebruikt en door de kwaliteit stijgen ze wel wat boven het gemiddelde uit.

Minpuntje de gratis kroepoek die je bij de afhaalmaaltijd krijgt is vrijwel smakeloos, neem een wat betere kroepoek dan is ook dat top

7. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor De Basiliek
    Internationaal Den Haag

Met een personeelsuitje gegeten bij de Basiliek in Den Haag, een klein maar sfeervol restaurant, de wijn was heerlijk, het eten was goed.

Vreemd was het wel dat na het hoofdgerecht zelf gesneden friet werd geserveerd met, helaas geen zelfgemaakte, mayonaise. Het was wel vullend maar deed qua smaak en timing af aan de rest van het eten.

Wel wat overdreven om 1 klein bolletje ijs en 3 aardbeien een sorbet te noemen, maar het smaakte goed.

Bediening was netjes in voor een geintje en daarmee ook gezellig.

Een aanrader om een keer heen te gaan, maar een 2e keer hoeft van mij niet.

8. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft Frans op den Bult toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    • Italiaans
    • Broodjes
    Hengelosestraat 6 Deurningen
  9. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Frans op den Bult

Heeeel ruime keus uit diverse soorten gerechten, het eten is goed en word keurig geserveerd. Het restaurant is groot en ik zou er niet heen gaan voor een gezellig familie uitje maar als je na een dag shoppen of werken geen zin hebt om te koken en voor een goede prijs heerlijk wilt eten is dit een echte aanrader.

Het personeel is erg vriendelijk, maar als je eenmaal je eten hebt is het wel moeilijk om iemand aan je tafel te krijgen voor extra drinken, tenzij je over wenst te gaan op een luid "Heeey". Daarom qua service wat minder maar kan er zeker vaker eten.

10. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor La Fontanella

Herbert

Eerste keer eten was direct een succes. De Minestrone soep was geweldig, evenals de champignons.

Als hoofdgerecht hadden we pizza en Spaghetti Alla Carbonara.

De pasta was smakelijk, de Carbonara smaakte heerlijk. De Pizza Americana is ook een echte aanrader rijk belegd en goed vullend.

Aan dessert zijn we niet toegekomen, we waren aangenaam vol.

Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Hier komen we zeker vaker.

11. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft Ni Hao toegevoegd als favoriet restaurant

Ni Hao eetgelegenheid gesloten

• Wok
    • Fusion
    Gedempte Kattendiep 122 Groningen
  12. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Ni Hao

We zijn ondertussen echte wokkers geworden en Ni Hao was een echte aanrader waar we zeker vaker naar toe zullen gaan als we in Groiningen zijn.

De bufetten waren al zo uitgebreid dat je eigenlijk niet hoefde te wokken of te grillen, maar ja als je gaat wokken ga je natuurlijk wel wokken.

De voorgerechten waren goed en smakelijk. De warme bufetten voor de bijgerechten waren zoals gezegd erg uitgebreid en heerlijk.

Er werd prima gewokt, waarbij er ook rekening wordt gehouden dat de ene vleessoort iets anders gegaard moet worden dan de andere.

Personeel was erg vriendelijk, bediening en service waren goed.

Ja, Ni Hao zullen we vaker zien.

13. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Akropolis

Het eten is goed, de bediening is vriendelijk en je betaalt zeker niet teveel voor een lekkere en goede maaltijd.

Ze mogen iets meer variatie in de kaart aanbrengen, want als regelmatige klant, al een aantal jaren, mis ik wel af en toe iets nieuws op de kaart.

Maar zeker een aanrader.

14. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Burger King

Het eten smaakt als bij iedere Burgerking, maar een vriendelijk gezicht zou wonderen doen. Ben hier nu al een paar keer geweest, je wordt weliswaar correct geholpen, maar vriendelijk, nee dat zou ik het beslist niet noemen.

Personeel maakt een verveelde indruk, klanten zijn eigenlijk lastig want dan moet er wat gedaan worden.

Ook de toiletten zouden iets vaker schoongemaakt mogen worden.

15. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Pinoccio

Het restaurant was wel erg gezellig maar de keuze aan gerechten viel wat tegen.

Het eten smaakte goed maar hield niet over.

Niets speciaals, we zijn wel erg vriendelijk geholpen.

6,3
  16. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Fusting

Knus, gezellig en erg lekker, we zijn hier een keer uitgenodigd door mijn zwager en zijn vriendin, maar gaan er zeker vaker eten.

17. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor 't Pannekoekhuis
    Pannenkoekenhuis Borne

Een erg gezellig restaurant, we komen hier vaker en niet alleen met de kinderen.

De pannekoeken zijn lekker en je hebt een heel ruime keus.

Ik heb hier nog nooit een niet goede pannekoek geserveerd gekregen.

Ze hebben maar 1 nadeel, 1 pannekoek smaakt naar meer ;-)

18. Herbert's profielfoto
    Grotestraat 6 Borne
  20. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Jasmin Garden
    Chinees-Indisch Borne

Het eten is echt prima, het personeel is erg vriendelijk. Minpuntje zijn de prijzen die zijn naar verhouding wat te hoog.

Toch kun je hier erg goed eten, een ruime keuze en het personeel is altijd behulpzaam als je even niet weet wat je wilt eten, voor het het weet stort je jezelf in een culinair avontuur.

We komen er vaker, maar vanwege de toch wat hoge prijzen niet met regelmaat.

21. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Las Carretas

Knus en romantisch, met lekker eten, we zijn er al vaker geweest en de laatste keer is zeker nog niet geweest.

Geen klachten, gewoon een top Mexicaan uit Oldenzaal.

22. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft Las Carretas toegevoegd als favoriet restaurant
    • Mexicaans
    Markt 21 Oldenzaal
  23. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Markanti

Markanti, is wat ons betreft een echte topper, we komen hier niet voor niets vaker.

De bediening is vriendelijk, wel kan het soms wat langer duren als het wat drukker wordt, ja ik weet het dan duurt het overal langer maar bij Markanti net even iets langer, dat is een minpuntje.

Een ander minpuntje vind ik persoonlijk de kaart, ik kom nu 5 jaar regelmatig bij dit restaurant en in die 5 jaar is de kaart niet of nauwelijks aangepast. Never change a winning team, maar een beetje variatie kan geen kwaad vooral voor je vaste klanten.

De pizza's zijn heerlijk en de meeste pasta's ook, een echte aanrader.

24. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft Grand Oriental toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    • Sushi
    Deurningerstraat 302 Hengelo
  25. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Grand Oriental
    Internationaal Hengelo

Een mooie opzet, een Chinees in buffet vorm.

Een ruime keuze, in de weekends als extra sushi. Het eten is goed. De bediening is erg vriendelijk.

Ruime parkeergelegenheid, vooral nu deze is uitgebreid. Heerlijk eten voor een goede prijs.

We gaan hier vaker naar toe, een echte aanrader.

26. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor China Tuin

China tuin heeft een aardige keuze, vooral voor een klein wok restaurant. De sfeer is gezellig en de bediening vriendelijk. Nadeel is dat je beperkt wordt tot 2 stuks vlees of vis op de gril, maar goed dan loop je wat vaker.

Af en toe duurt het wel lang voor de lege bakken worden bijgevuld.

We zullen er vaker komen al is het niet de topper van ons gezin, China tuin is toch een prima restaurant.

27. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft Wok in Vuur en Vlam toegevoegd als favoriet restaurant
    • Chinees
    • Japans
    • Wok
    Woonboulevard 52 Almelo
  28. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Wok in Vuur en Vlam

Vuur en Vlam is een echte topper. Na de eerste keer zijn er nog vele keren na gekomen. Het eten is goed, wordt goed bereid.

Het personeel is vriendelijk. Lege bakken worden vlot bijgevuld en er is een hele ruime keuze.

Het restaurant is schoon en ruim opgezet. Zelfs als de zaak vol zit kun je langs alle tafeltjes lopen zonder de indruk te hebben dat je mensen in hun bami drukt.

Een echte aanrader.

29. Herbert's profielfoto
    Herbert heeft een recensie geschreven voor Mr. Hu

Voor ons was Mr Hu een eenmalige ervaring. De bediening was vriendelijk en het (meeste) eten smaakte wel. Maar hield niet over. Het restaurant was ronduit vies en dan bedoel ik niet de lekkage kringen op muren en plafond.

Maar bij voorbeeld een dikke schimmel rand boven de wasbak in de keuken, vieze lampen boven het buffet. Nee schoon was het niet.

Het eten, ja over smaak valt te twisten. Wij waren het er unaniem over eens, dit waren zeker niet de lekkerste gerechten. De spareribs die mijn zoontje wilde opeten waren echt pure vet brokken, die hebben we ook weer terug mee gegeven.

Pluspunt was wel dat lege bakken snel werden bijgevuld.

Mr Hu, ho maar voor ons niet meer dan zijn er te veel betere in de buurt.

4,5