Sijf

Rotterdam

Haagse Bluf

Rotterdam

Henk en Conny van den Wildenberg heeft nog geen foto toegevoegd

1. Henk en Conny van den Wildenberg's profielfoto
    Henk en Conny van den Wildenberg heeft een recensie geschreven voor Sijf
    Internationaal Rotterdam

Wij ontdekten Sijf maar per toeval en we waren er niet meer weg te slaan. Een dagje Rotterdam. 's-Morgens koffie, in de middag terug voor de lunch en in de avond ook nog een diner. En als ze ook bedden hadden gehad, waren we blijven slapen.
    Fantastisch personeel, geweldige sfeer, prima eten en ruime drankkeuze.
    Gaat dat zien, gaat dat proeven!!!

2. Henk en Conny van den Wildenberg's profielfoto
    Henk en Conny van den Wildenberg heeft een recensie geschreven voor Haagse Bluf

Haagse Bluf gevonden via internet. Wij zijn het hartgrondig eens met de aanbevelingen die we daar vonden. Het eten is echt prima tegen een heel redelijke prijs. Wie van bier houdt, is aan het goede adres: een zeer ruime keuze aan heerlijke soorten.
    Men is creatief in kleine dingen: leuke, aparte menukaart, de friet wordt opgediend in een puntzakbeker, afrekenen doe je via een mini boodschappenkarretje. Allemaal tekenen dat er aandacht is voor details. En dan heb je nog mooi zicht op het water, heel rustgevend. Kortom: een aanrader. Het ligt iets achteraf, aan een zijstraat van de Meent, via die straat kun je het best zoeken, het is het omwegje meer dan waard. .