• Lid sinds 30 december 2022

Yamcha

Den Haag

helen heeft nog geen foto toegevoegd

1. helen's profielfoto
    helen heeft een recensie geschreven voor Yamcha

Wij aten met een groepje van 8 bij yamcha scheveningen (inclusief 4 kinderen onder 12)
    De start was verrassend: een doolhof door het Kurhaus en was niet heel duidelijk aangegeven hoe je daar komt. Bij aankomst legde het personeel alles goed uit en was erg vriendelijk.
    De hapjes werden leuk geserveerd en sommige waren best smakelijk. Zoals de zout en peper garnalen, ha kau, garnalen loempia’s, bun met zoete melk, inktvis etc. Tot zover weinig aan de hand, al was het jammer dat het personeel uit zichzelf geen enkele behoefte voelde om bijvoorbeeld te vragen of we nog een drankje wilden en ook niet gevraagd of alles goed ging en of alles naar wens was.
    Bepaalde gerechten zoals asperges, aubergine en peking eend was dramatisch. De smaak was erg flauw en behoort helemaal niet tot de authentieke chinese gerechten. Deze gerechten zouden van de kaart geschrapt moeten worden. Wel moet ik eerlijk toegeven dat peking eend bijna nergens heel goed gemaakt wordt, dan zou je naar noordoosten van china moeten gaan. Maar wat ik gister op de kaart las; krokante peking eend, dit is echt ver te zoeken.. verander de naam in westers gekookte eend bijvoorbeeld, dan zijn de verwachtingen niet zo hoog. Betreft asperge is een blamage: laf en te ver doorgekookt en proefde alsof het uit de blik gehaald is, wel vond ik de oestersaus lekker, maar daar kon weinig fout gaan.
    Tot slot waren de desserts keuze uit cocospudding of magopudding best lekker. We betaalden inclusief drank €225,- op zich redelijk voor de kwantiteit.