• Lid sinds 20 augustus 2021

Mevr. Daalder

Vreeland

Mevr. Daalder

Vreeland

Hans Groenwold heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans Groenwold's profielfoto
    Hans Groenwold heeft een recensie geschreven voor Mevr. Daalder

Mevr Daalder blijft gewoon een perfecte stek. Gezellig, ongedwongen. Het eten is fantasievol en met liefde gemaakt. Om de paar weken (naast de dagaanbieding) staat er wel weer iets nieuws op de kaart. De kaart is niet mega uitgebreid (3 voor-, 3 vega-, 3 vis- en 3 vleesgerechten, plus de desserts), maar dat hoeft ook zeker niet! Er zit altijd wel iets voor je bij. De ontvangst is hartelijk, de bediening vlot en aardig. Niets, maar dan ook niets op aan te merken, integendeel. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Aanrader!

2. Hans Groenwold's profielfoto
    Hans Groenwold heeft gereageerd op een recensie van Mevr. Daalder

Een steak tartaar wordt ALTIJD koud gegeten! En, er horen geen groenten bij. Het is niet een 'tartaartje' zoals je bij de supermarkt koopt, integendeel.

3. Hans Groenwold's profielfoto
    Hans Groenwold vindt de recensie door Kees voor Mevr. Daalder niet leuk

Bediening en sfeer okay. Ik had vis tempura. Ik vond het wat smakeloos. Het voorgerecht met avocado was okay, maar geen topper. De menukaart heeft weinig fantasie. Bediening zeer vriendelijk maar de kwaliteit vanaf de menukaart moet snel verbeteren. De geschonken wijnen vond ik wel lekker. Niet speciaal maar zeker niet verkeerd.

4,9
  4. Hans Groenwold's profielfoto
    Hans Groenwold heeft gereageerd op een recensie van Mevr. Daalder

Beste Kees,
    Wij zijn met enige regelmaat te gast bij Mevr. Daalder en zijn super tevreden.
    De kwaliteit is meer dan goed en ook de prijs. De service staat buiten kijf
    Het gaat niet om Michelin-sterren, maar om het totaal-plaatje maar wij vinden uw recensie volkomen onterecht! 'Smakeloos'.
    Als iets niet naar wens is, dan meldt je dat aan de bediening. Zodat de keuken nog de kans heeft om op uw wensen in te spelen.
    Dat u Mevr. Daalder met een '3' qua eten waardeert is schaamteloos.
    Zoek de volgende keer een restaurant waar u naar uw verwachting kunt dineren!

5. Hans Groenwold's profielfoto
    Hans Groenwold heeft een recensie geschreven voor Mevr. Daalder

Wat ons betreft; een van de grootste aanraders in de wijde omgeving van Loenen aan de Vecht. Alles stijgt boven het niveau van een eetcafé uit. De kaart wisselt regelmatig en is fantasievol. De bediening is zeer prettig, vriendelijk en vlot. We kunnen absoluut geen enkel minpuntje ontdekken!