• Lid sinds 4 september 2009

Mrs Jones

De Tamboer

Het Packhuys

Middelburg

hans en anneke heeft nog geen foto toegevoegd

1. hans en anneke's profielfoto
    hans en anneke heeft een recensie geschreven voor Kaffee 't Hof

Al meerdere keren gegeten in 't Hof en wij zijn fan geworden van het lekkere eten en de ongedwongen sfeer. Menukaart lijkt niet uitgebreid, maar wisselt regelmatig. Iedere keer weer een verrassing. Lekkere biertjes van de tap en het eten is zeer betaalbaar. Hier kom je voor terug. Wij gaan morgen weer.

2. hans en anneke's profielfoto
    hans en anneke heeft een recensie geschreven voor Mrs Jones
    Internationaal Middelburg

Met een sweatdeal aanbieding vanavond gegeten bij Mrs. Jones. Wij kenden het restaurantje nog niet, maar wat hebben wij super lekker gegeten voor 20 euro pp. Het eten was uitmuntend, de wijn was lekker, de kaasplank met port even goed en de uitgebreide koffie ook. Leuke attente bediening. Je moet geen haast hebben, maar daarvoor ga je naar een buffet of de Mac. Dit doe je als je een avondje uit wilt gaan. Complimenten, we komen zeker terug ook zonder kortingsbon, want wij hebben alweer een menu gezien om je vingers bij af te likken.

3. hans en anneke's profielfoto
    hans en anneke heeft een recensie geschreven voor Het Packhuys

wat een leuke en lekkere ervaring. Het verrassingsmenu was erg lekker, er werd rekening gehouden met extra wensen, de wijnen erbij waren heerlijk. vonden het desondanks toch wel prijzig, maar kunnen nog niet vergelijken omdat wij dit niet zo vaak doen. bediening en kennis van zaken waren prima. het toetje geweldig. de gastvrouw speelde leuk in op onze trouwdag. We genieten nog steeds na. Zeker tot ziens

4. hans en anneke's profielfoto
    hans en anneke heeft een recensie geschreven voor De Tamboer

Vanavond heerlijk allebei het driegangenmenu gegeten. Wij vonden het allebei heerlijk, ruim voldoende, goede bediening en zeker niet te duur, een echte aanrader.