• Lid sinds 17 januari 2016

Het IJsselpaviljoen

Zutphen

Het Borghuis

Doetinchem

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft gereageerd op een recensie van Het IJsselpaviljoen

Dag Mark,

Ik ben enkele dagen van te voren langs geweest om en afspraak te maken voor 22 augustus 2015. Tijd om 15 uur. 10 koffie en 10 gebak en een tafel buiten met uitzicht op de ijsel. Toen we op dat tijdstip er waren kreeg ik te horen dat er nooit van te voren gereserveerd kan worden. Dus moesten we gescheiden gaan zitten. Dan de beperkte keuze van gebak. En het niet mededelen aan 2 mensen waarom ze moeten wachten en hoelang op hun appeltaart. Ik heb gereserveerd onder de naam Van Gelder Papier Groep Zutphen.

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Het IJsselpaviljoen

Afgelopen zomer ben ik op een dinsdag langsgeweest om de zaterdag erop met een gezelschap van 10 personen koffie met gebak te komen nuttigen. Tijd afgesproken en een plaats op het terras met uitzicht op de IJssel.

Zaterdags aangekomen was er geen plaats voor ons gereserveerd. Uiteindelijk naar veel geschuif toch bij elkaar kunnen zitten. De koffie werd geserveerd en qua gebak was er weinig keuze. Toen het gebak werd opgediend kregen 2 mensen nog niet hun appelgebak. Wachten en wachten, ik nog naar binnen gelopen om te vragen waar de appeltaart bleef. Hadden ze nou maar gewoon verteld dat het nog ontdooit moest worden, dan hadden we dat nog kunnen accepteren. Maar de bediening kwam met een smoes dat de kok nog verse slagroom moest maken. Duurde 10 min.
    Er komen veel toeristen bij dit restaurant, dus ze zijn er niet op ingesteld je zo te behandelen dat je hier graag nog een keer terug wilt komen. Nou wij in iedergeval niet meer.

3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Het Borghuis

Ben vrij kritisch wat betreft kwaliteit en geld. Maar dit zijn van die eetgelegenheden waar alles bij elkaar komt wat het leven leuk maakt. Goede sfeer, vriendelijke bediening, en verrassend lekker eten, en ook nog live muziek erbij. Het was een "all in" gezellige avond. Hier komen we zeker terug.