• Lid sinds 16 juni 2015

Groningen
  2. Trijnko Nijboer

Groningen

1. Pannenkoekenhuis Groningen

Op de Grote Markt in Groningen staat sinds 41 jaar de authentieke Poffertjeskraam van Trijnko Nijboer. Wekelijks drink ik Cappucino/Tonic met Poffertjes. De kraam is prachtig en zeer schoon met een sublieme inrichting.

Trijnko is een begrip en trekpleister voor veel toeristen die speciaal naar Groningen komen. Heel veel Duitsers komen ook speciaal voor de prachtige kraam en er worden veel foto's gekiekt.

Een aanrader en ik geef ze een 10!

2. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer is Greetje Wildeboer gaan volgen.
  3. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer heeft een recensie geschreven voor Trijnko Nijboer
    Pannenkoekenhuis Groningen

Een aanrader en ik geef ze een 10!

4. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer heeft gereageerd op een recensie van Trijnko Nijboer

Ik herken deze vergane glorie niet, alles is schoon en in oorspronkelijke staat, hogere Hotelschool??? Het is een Poffertjeskraam en geen uitgebreide keuken, zielig "verhaaltje"!!!

6. Pannenkoekenhuis Groningen

De heerlijke poffertjes zijn zoals poffertjes horen te zijn....... om je vingers er bij af te likken! Heerlijke poffers met een klont roomboter en bedolven onder de poedersuiker.

Deze poffertjeskraam staat natuurlijk op de mooiste plek van Groningen, wij gaan er met plezier zo nu en dan lekkere poffertjes eten. Bediening is doorgaans vlot en vriendelijk.

7. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer vindt de recensie door Harry voor Trijnko Nijboer leuk
    Pannenkoekenhuis Groningen

Op een rustige maandag in juni hier even een portie poffertjes gegeten, met een lekker kopje koffie erbij.

De poffertjes waren heerlijk, met een stukje roomboter erbij en poedersuiker erover heen! Super lekker!

Hier kom ik zeker een keer terug!

Voor iedereen die Groningen bezoekt, of in Groningen woont moet zeker weten er een keer naar toe gaan.

8. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer vindt de recensie door Titia voor Trijnko Nijboer leuk
    Pannenkoekenhuis Groningen

Verrukkelijke poffertjes gegeten met mijn zoon. Leuke bediening, mooie locatie, gratis drankje bij een grote portie. Hier kom ik zeker nog eens terug!

9. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer heeft gereageerd op een recensie van Trijnko Nijboer

Ze serveren geen Appeltaart, alleen Poffertjes!

10. Greetje Wildeboer's profielfoto
    Greetje Wildeboer schreef: